18 noiembrie 2016

Cumparaturi recente: Ivatherm, Garnier, Balea



In ultimul timp am renuntat sa cumpar din impuls, am analizat mai bine pe ce imi cheltui banii si asa am reusit sa ma bucur de mai multe lucruri.
Obisnuiam sa imi iau produse doar ca ma atragea eticheta si apoi zaceau in sertar nefolosite.
Stiu ca exista imaginea aia despre bloggeri ca ar trebui mereu sa va arate ceva nou, sa aiba casa plina de produse dar eu prefer sa fac altceva cu acei bani.
Intamplarea face ca in luna aceasta mi s-au terminat in mare parte produsele de ingrijire asa ca a fost nevoie de putin shopping.


2016-11-18 01.44.25 1-1

Probabil cea mai inspirata alegere a fost cumpararea lotiunii micelare de la Garnier. Sa platesti 24 ron pentru 2 sticle de 400ml mi se pare o mega afacere. 
Gasiti oferta in Auchan.
M-am reintors la samponul Syoss dupa ce am folosit cateva luni Head&Shoulders. Se pare ca parul meu iubeste Syoss-ul mai mult ca orice alt sampon din comert.

Am dat o fuga si pana la DM de unde mi-am luat 2 geluri de dus: unul de la Balea si unul de la Palmolive. Pe cel din urma l-am gasit la reducere, undeva pana in 5 ron.
De asemenea, mi-am luat un balsam de buze cu cirese pentru ca le pierd la fel de usor cum pierd prinzatorile de par si o spuma de ras pentru ca vad o diferenta atunci cand optez pentru epilarea cu lama de ras
De regula folosesc epilatorul insa sunt momente cand sunt grabita si lama de ras ma salveaza. Doar ca mi se irita pielea si zau ca nu-mi place. Asa ca folosesc spuma de ras si raman cu o piele fina dupa epilare.

Despre crema de la Ivatherm, Ivapur K pentru ten gras cu tendinta acneica v-am tot spus.
E super fluida dar in acelasi timp foarte hidratanta. Si o excelenta baza de machiaj. O folosesc din 2013 si nu ma vad renuntand la ea prea curand.

Voi ce v-ati mai luat in ultimul timp?
Sau ati asteptat Black Friday?

Astept cu drag feedback-ul vostru.
S-aveti un weekend minunat, ne citim pe luni.

A voastra,
Andreea

Niciun comentariu:

09 10