Ce am primit de Craciun | Planuri pentru 2017

Servus si La multi ani! ♡

Nu ne-am citit pe aici de dinainte de Craciun insa am fost extrem de activa pe instagram, daca ma urmariti si acolo.
Daca nu, ma gasiti cu numele: andreea_goia ♡

Cu temperaturile astea de -15 grade pe timp de zi, m-am baricadat in casa de voie, de nevoie si dupa ce am am facut putina ordine in camera, am citit cateva articole work-related, am pus apa la fiert pentru un ceai cu ghimbir si m-am pus sa scriu aceste randuri.


La Cluj e tare frig si mai presus de atat eu sunt racita cobza. M-am trezit joia trecuta ca tusesc foarte tare din senin si ca ma doare gatul asa ca ultimele zile de concediu mi le-am petrecut in pat.
Cum sambata si ieri am avut febra iar simptomele s-au intensificat, azi directia medic si concediu de odihna pentru toata saptamana. Si uite asa insumez un concediu total de 3 saptamani.

Pe perioada sarbatorilor nu am dorit sa scriu pe blog ci am vrut sa ma deconectez putin si sa petrec timpul cu familia si cei dragi mie.
Nu am mai avut un concediu de 2 saptamani de 1 an de zile asa ca presupun ca se intelege de ce am cautat sa ma relaxez.

Acum sarbatorile sunt gata iar eu pot sa va arat ce am primit de la cei dragi si ce mi-am mai cumparat.

Cel mai mare cadou de la mine pentru mine e o vacanta in Germania, undeva catre sfarsitul lunii martie asa ca nu am investit mai deloc in haine si produse cosmetice.

Tot ce mi-am cumparat a fost un pulover cu tematica de Craciun si o pereche de sosete-botosei extra calduroase.


Mi-am luat si o fusta plisata gri-metalizat si un tricou simplu, alb cu cateva puncte mai mari gen buline.



La serviciu s-a organizat Secret Santa si, ca in fiecare an, am participat si eu si am primit 1 lumanare si ceea ce mie imi place sa numesc 'felinar' plus un obiect de decor, o ciocolata si un ou kinder.




Tot de la serviciu am primit un cos cu bunatati, ambalat cu bun gust, in care am gasit ciocolata, nuga, biscuiti, crema de ciocolata, ceai si un ceanic cu tot cu cana rosu cu buline albe.
Super, super dragut.

De la parinti am primit multe dulciuri, un pulover pe care l-am lasat acasa ca sa mai am ce purta si pe acolo cand merg sa ii vizitez, produse de ingrijire (o sa mi le trimita ai mei zilele astea) un portofel de care chiar aveam nevoie si o pereche de cercei. (le puteti vedea in poza cu tricoul cu buline)

De la prietenul meu am primit un parfum de la Zara, un set de masaj pentru baie si o cutie de trufe cu caramel sarat.

De la prietena mea cea mai buna am primit un portfard tare simpatic, o crema de corp Victoria's Secret cu mango , produse Catrice: blush, paleta de farduri pentru machiajul ochilor cu culori nude si un rimel si un set de mini insigne cu Grumpy Cat.



Anul acesta am primit cele mai inspirate cadouri, oamenii dragi mie chiar m-au ascultat cand ziceam ca mi s-a stricat portofelul sau ca mi s-a terminat parfumul de la Zara. Asa ca am primit tot ce mi-am dorit si mai presus de atat m-am simtit bine in compania lor iar acesta cred ca e cel mai de pret cadou!

Cat despre dorintele puse la inceput de an, va pot spune ca e primul an cand nu am facut o lista cu lucruri bine stabilite.
Cred ca am cam tot ce imi doresc iar pentru asta sunt recunoscatoare.
Ce mi-ar placea sa reusesc e sa merg mai des la inot si sa calatoresc mai mult iar asta implica cheltuieli mai mici pe iesiri in oras si mai putine cumparaturi.
Cred ca deja am facut un pas in acest sens luandu-mi biletele de avion pentru mini concediul din primavara.

Voi ce ati primit frumos de Craciun si cum ati sarbatorit?
Aveti ceva planuri marete pentru 2017? Daca da, care sunt acestea?

Astept cu drag comentariile voastre si sper sa aveti un inceput de saptamana plin de zambete!