Cumparaturi de la reduceri: Zara | Bershka si altele

Servus lume draga,

Sfarsitul lunii ianuarie nu inseamna doar finalul primei luni din an ci si incheierea perioadei reducerilor. Daca nu ati avut ocazia sa mergeti prin magazine mai aveti o sansa, acum fiind reducerile finale de pana la 70%. Ca in fiecare an, profit de reduceri si imi caut imbracaminte si incaltaminte care sa fie purtabila si in sezonul urmator, in cazul de fata, primavara. 

De cele mai multe ori gasesc produse la preturi modice si cu sinceritate va spun ca marea parte a garderobei mele e alcatuita din haine la reducere. Motivul este unul cat se poate de simplu: economisesc multi bani si invat ca banii se cheltuie cu cap.Asta nu inseamna ca daca am neaparat nevoie de un produs nu mi-l cumpar daca e la pret intreg. Sunt si momente in care imi fac moftul sau necesitatea insa prefer sa fac cumparaturi mai mari in perioada reducerilor. 

O sa va arat ce mi-am luat in ultimele 2 saptamani si voi scrie pretul lor initial acolo unde imi amintesc, urmand ca la sfarsit sa facem un calcul si sa vedem cat am economisit.

Sa incepem cu H&M .



A photo posted by Andreea Goia (@andreea_goia) on


Nu cred ca am sa ma plictisesc vreodata de clasicele botine pana la glezna asa ca mi-am mai luat o pereche al carui pret initial a fost in jur de 120 RON iar eu le-am achizitionat cu 40 RON. 

Mi-am mai luat :

  • o caciula gri simpla (Pret initial 20 RON, cumparata cu 5 RON)
  • 2 seturi a cate 10 prinzatori de par fiecare la 2 RON setul (redus de la 7-10 RON)
  • set de 2 inele la 5 RON redus de la 20 RON.
  • set de 3 inele la 5 RON redus de la 20 RON.


A photo posted by Andreea Goia (@andreea_goia) on


Continuam cu Bershka de unde mi-am cumparat o pereche de pantaloni chinos de culoare navy, redusi de la 90 RON la 50 RON. Tot de la Bershka mi-am mai luat si un cardigan pufos si lung, peste genunchi, purtabil si primavara doar cu un tricou pe dedesubt, redus de la 90 RON la 40 RON. Am cumparat si 2 tricouri de barbati in culorile mele favorite, reduse de la 30 RON la 15 RON bucata.
Cred ca cele mai mari reduceri le-am vazut la Pull and Bear asa ca de la ei mi-am luat un poncho (eu il folosesc ca si esarfa deocamdata) redus de la 80 RON la 18 RON. Mi-am luat si o bluza subtire, in dungi, potrivita pentru primavara. M-a costat 30 RON, pretul ei initial fiind de 50 RON. 


IMG_20170128_134826_333

Mereu sunt in cautare de incaltaminte comoda asa ca mi-am luat o pereche de pantofi sport albi, redusi la 40 RON de la 80-90 RON parca si o pereche roz prafuit redusi de la 160 RON la 70 RON. De cei din urma nu aveam nevoie insa mi i-am dorit de cand erau la pret intreg si nici cum nu s-a potrivit sa mi-i cumpar. Pana acum cand nu am mai stat pe ganduri si i-am pus in cos.


IMG_20170128_134903_458


La Zara am intrat in cautare de blugi si am plecat cu acest parfum de care sunt obsedata.

Nu stiu ce se intampla dar eu nu reusesc sa imi gasesc o pereche de blugi tip mom's jeans. Nu vreau sa fie mai scurti de glezna, nu vreau sa fie asimetrici (mai scurti in fata mai lungi in spate) nu vreau sa aiba franjuri jos, nu vreau sa aiba patchuri, nu vreau sa fie rupti. Vreau o pereche simpla de blugi de culoare mai inchisa.Si nu i-am gasit. In situatii de genul imi este dor de New Look si imi pare tare rau ca s-au retras de pe piata din Romania.



A photo posted by Andreea Goia (@andreea_goia) on


Revenind insa la parfumul de la Zara.Are 100 ml, note de trandafir foarte subtile, e extrem de delicat, as zice ca e perfect pentru primavara dar eu il port de pe acum. A fost tare dragut ambalat si l-am luat redus de la 70 RON la 35 RON.
Parfumurile Zara mi-au atras atentia cu circa 1-2 ani in urma. Le evitam pentru ca auzisem ca nu tine mirosul pe piele mult timp. Pana la urma le-am dat o sansa si acum am 4 parfumuri de la ei. Mirosul lor se mentine ore bune pe pielea mea.


Si am ajuns la finalul postarii, unde trebuie sa calculez cat am economisit cumparand de la reduceri. Va fi un calcul aproximativ deoarece nu la toate produsele tin minte exact pretul initial. (+- 10 ron)
Daca cumparam produsele la pret intreg plateam 864 RON vs pretul platit la reducere 372 RON => In total am facut o economie de 492 RON.


Acestea fiind zise, cred ca e lesne de inteles de ce prefer perioada reducerilor. 

 Voi ati profitat de aceasta perioada? Daca da, ce ati gasit frumos la reduceri? 

Astept cu drag comentariile voastre si daca stiti unde as putea gasi perechea ideala de blugi descrisa mai sus, va rog sa imi spuneti. 

Zi cu soare in suflet, Andreea.