Haul cu alimente sanatoase | DrGreen

Servus lume faina si La multi Ani!

Pregatiti de munca si de renuntat la mancaruri grele?
De intors la munca sigur ne-am fi intors ca deh .. we need the cash 😁 dar cu cumparatul de alimente sanatoase e mai dificil.
Si nu, treaba asta cu mancatul sanatos nu e o rezolutie de inceput de an. E un aspect pe care caut mereu sa-l imbunatatesc. In plus, ar fi o ipocrizie din partea mea sa ma bat cu mana-n piept ca o sa mananc 100% sanatos dar sunt convinsa ca pot sa fac schimbari minore cu impact major.

Astfel ca in penultima zi a lui 2017 cand oamenii erau in supermarketuri in cautare de alimente si bauturi pentru Anul Nou, eu faceam o lista de cumparaturi cu produse mai healthy.
Recent am descoperit ca avem in Cluj  Dr Green - un magazin fix pe sufletul meu, cu produse mai sanatoase, alternative fara gluten, lapte vegetal, tot felul de deserturi si muuulte ceaiuri aromate.

Intamplarea face c-am primit de la prietenul meu cadou un voucher pentru cumparaturi de la ei asa ca am dat buzna-n magazin de cum m-am intors din vacanta de Craciun petrecuta la ai mei.
Am fost atenta sa pun in cos produse de care aveam nevoie in casa, produse pe care le-am mai avut si mi-au placut ( de exemplu produsele de la Solaris ) precum si alimente care mi-au facut cu ochiul si pe care am vrut sa le incerc.


Vi le arat pe toate mai jos si daca cumva le-ati folosit si voi, nu ezitati sa-mi scrieti sa-mi spuneti ce impresie v-au lasat.

Am incercat sa le sortez dupa cum urmeaza:

La micul dejun eu caut varietate. Sunt constienta ca ar trebui sa fie masa principala a zilei dar la mine de cand sunt mica se da o lupta interna grava deoarece dimineata nu am deloc pofta de mancare.
Asa ca am luat fulgii de ovaz la sugestia prietenului meu. 
Brandul Terraepane imi este total necunoscut asa ca atunci cand am ales laptele din orez si nuca de cococs am mers mai mult pe instinct si pe curiozitate.  Din cate am inteles de pe website-ul lor, care are doar versiunea originala in italiana btw, ei au doar alternative la laptele de originala animala.
Despre mierea de mana de la Apidava va pot spune ca este recomandata persoanelor alergice la polen si ca este bogata in fier, calciu si magneziu. Personal am optat pentru ea deoarece am o anemie usoara si orice sursa de fier e binevenita.
Si pentru ca o lingurita de miere in ceai nu strica, am ales ceaiul "Deliciul Fructelor" de la Sonnentor. Am tot vazut prin blogosfera si pe instagram ceaiuri de la acest brand dar nu stiam unde exact se gaseste. Pe eticheta macesele sunt trecute primele urmate fiind de bucati de mar, hibiscus, zmeura si extract de vanilie cu bourbon. Papilele mele gustative au simtit un gust pronuntat de macese dar zau ca nu ma supar.

In urma cu mai bine de un an primisem un colet de la Solaris, colet care continea si Macinisul pentru Laptic. La inceput eram putin sceptica nestiind exact ce e dar citindu-i eticheta m-am dumirit.
Si de atunci l-am reachizitionat de cateva ori bune. Mie personal imi aminteste de grisul cu lapte si de obicei il mananc cu fructe proaspete sau congelate, miere sau sirop de artar si seminte.


Am in plan sa fac o varianta vegana a unui cheesecake cu afine pentru ca e fara coacere deci sansele sa dau chix scad teribil siii pentru asta mi-am luat caju, fulgi de nuca de cocos si migdale.
Stiind ca si stocul de seminte de chia e pe sfarsite, m-am reaprovizionat. Cat despre scortisoara ea e strict pentru vin fiert dar daca voi folositi betele si la altceva, va rog sa imi scrieti caci parca am luat prea multe si n-as vrea sa stea o eternitate in dulap.



Am terminat cu micul dejun si trecem la pranz/cina. Cu sarea roz de Himalaya de la Solaris sunt veche prietena si v-o recomand din suflet. Pe de alta parte, e prima data cand cumpar orezul integral de la ei si sunt tare curioasa cum e. Daca l-ati folosit, spuneti-mi si mie in ce retete l-ati introdus? 😃
Si pentru ca sunt tare curioasa cum imi reactioneaza corpul la alimente fara gluten, am zis sa incerc aceste paste. Luptandu-ma constant cu balonarea pana si medicul mi-a sugerat ca n-ar strica sa vad cum se comporta stomacul meu daca nu consum lapte de origine animala si reduc/elimin consumul de produse cu gluten pe o perioada de 1 luna. Asa ca, sa-i dam bice si sa vedem, poate, poate a fi mai bine.



Si gata!
Asta e tot ce am cumparat cu 100 ron de la Dr Green si tot ce va pot spune e ca daca sunteti din Cluj (sau Suceva) merita sa ii vizitati. Au atatea produse care-ti fac cu ochiul incat nu stii pe ce sa pui mana prima data.
Mi-ar fi placut sa aiba un magazin online pentru ca sunt sigura ca multa lume l-ar vizita, piata online pe aceasta nisa nu imi pare a fi tare variata. But who know, poate o sa-si lanseze unul.

Voi ati folosit vreunul dintre aceste produse? Sau aveti si alte recomandari pentru mine?
Astept cu drag sa imi scrieti!

Zi cu mult soare,
Andreea