Despre produsele Kiehl's | YAY or NAY




Probabil ati vazut ca in ultima jumatate de an, produsele Kiehl's sunt in centrul atentiei in special datorita promovarii in Social Media. Zilnic vedem in feedul nostru de pe Instagram sau Facebook minim 1 poza cu produsele acestui brand si pentru ca ne roade curiozitatea cautam review-uri pe net.

Recent am fost si eu intrebata daca isi merita renumele si banii astfel ca m-am gandit sa scriu un articol despre experienta mea cu ele. Am un ten mixt spre gras in sezonul rece si gras in timpul verii asadar este foarte important ca rutina sa fie ajustata tipului de ten si bine gandita.

Cu ceva timp in urma am fost in magazinul Kiehl's din Iulius Mall Cluj pentru o analiza a tipului de ten si niste recomandari. Am plecat de acolo cu certitudinea ca in prezent respect pasii unei rutini corecte si am fost convinsa sa reincep sa folosesc mastile pentru ten si sa incerc un serum/ulei pe care sa il aplic inainte de culcare.
Marturisesc ca toata viata mea am fugit de uleiuri considerand ca ele n-au ce cauta pe tenul meu si am devenit sceptica vizavi de masti dupa niste relatii si reactii absolut dezastruoase cu acest tip de produs de ingrijire.




Primul produs Kiehl's folosit a fost cleanserul Rare Earth Deep Pore Daily Cleanser. Inca de la prima folosire am simtit ca nu mi se potriveste insa am continuat sa il folosesc 1 saptamana pentru a fi convinsa ca ar trebui sa il pun deoparte. 
Dupa folosirea lui imi simteam tenul curat, nu mi-a aparut vreun cos in cele 7 zile de utilizare insa mi-a iritat tenul. Pentru ca in rutina mea aveam mai multe produse, trebuia sa imi dau seama daca cleanserul e cel care imi provoaca mancarimi si mici usturimi sau un alt produs. Si, din pacate el a fost. Deci NAY pentru acest produs.



Urmatorul pe lista e tonerul Calendula Herbal Extract Alcohol Free. Imi place ca nu are un miros puternic si ca imi simt tenul tare fin dupa aplicare. In mod cert, acest toner ma asigura ca am tenul 100% pregatit pentru hidratare si, cel mai important lucru, nu mi-a produs nici un fel de iritatie.
Deci YAY pentru el!

Am ajuns la pasul 3 si anume hidratarea. Avand tenul gras prefer cremele cu texturi fluide dar totodata capabile sa imi ofere un grad ridicat de hidratare. Eu am folosit Ultra Facial Oil Free Lotion si la capitolul plus-uri pot adauga faptul ca nu mi-a iritat tenul, nu mi-au aparut cosuri, intra rapid in piele si imediat dupa aplicare ai senzatia de ten fin si hidratat. Ca si minus-uri, cred ca tenul meu are prea mult sebum pentru cat poate lotiunea asta duce. Zic asta pentru ca dupa 2-3 ore de la aplicare (cu si fara fond de ten) incep sa lucesc ca un bec. Deci YAY daca aveti un ten cu putin sebum si NAY daca aveti tenul gras.




Duo-ul Midnight Recovery Concentrate Serum si Midnight Recovery Eye Cream. Le-am pus impreuna pentru ca nu pot trai unul fara celalalt. Cel putin in rutina mea. 
Ambele produse imi plac mult, iubesc sa ma uit dimineata in oglinda si sa nu vad pic de roseata pe tenul meu. Sa il vad asa glowy si deloc incarcat de sebum. In plus si fondul de ten arata mai bine pe ten de cand am introdus cele doua produse in rutina mea. Deci super YAY pentru amandoua.



Masca Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque imi place. Chiar daca face parte din aceeasi gama ca si cleanserul, cu ea ma impac de minune. Drept sa spun am stat putin cu morcovul in fund cand am folosit-o prima data gandindu-ma la experientele anterioare nasoale avute cu argila. Dupa aplicare insa am observat ca a luat orice urma de sebum de pe ten, ca nu am pic de roseata semn ca nu e iritanta si ca tenul meu arata si se simte bine. Deci YAY pentru aceasta masca.



Ultimul produs Kiehl's folosit e Creme de Corps Nourishing Dry Body Oil - un produs cu care m-am inteles bine de la prima utilizare. Miroase frumos, e super refreshing si prefer sa il folosesc imediat dupa ce am iesit de la dus. Intra rapid in piele, lasa o piele super fina, hidratata si placuta la atingere. Deci YAY si pentru acest ulei.



Si iata-ne la finalul postarii, unde se trage linie si se formeaza concluzii.

Cu sinceritate spun ca am fost putin sceptica in privinta produselor Kiehl's deoarece, asa cum am mentionat la inceputul postarii, cred ca in ultimul timp beneficiaza de o promovare masiva in Social Media. Si, la fel ca oricare alta persoana, ma intreb: Oare toate fetele astea cu K la numarul de followers pe Instagram promoveaza in mod sincer brandul?
Aceeasi intrebare o am cu multe alte branduri dar acum scriu despre Kiehl's.

Si pentru ca mi s-a oferit sansa sa imi alcatuiesc o rutina bazata pe produsele lor am zis ca ar fi momentul potrivit sa vad daca hype-ul din Social Media e veridic or ba.
Si e asa si asa. Unele produse Kiehl's sunt intradevar bune si isi merita banii, altele sunt bune dar gasesti produse la fel de bune la un pret mai scazut si altele nu mi-au placut. 

Voi ce experienta ati avut cu produsele Kiehl's ?