Week in photos 20

 Din nou duminică! Mă gândesc cu groază şi în acelaşi timp cu bucurie la următoarele săptămâni. Cu groază pentru că trebuie să mă mobilizez şi să fac o serie de proiecte pentru master şi cu bucurie pentru că în Cluj vor avea loc multe evenimente faine printre care şi concertul lui Loreen, câştigătoarea Eurovision 2012. În plus, la început de iunie voi fi plecată pentru o săptămână la Surduc, în judeţul Timiş, la o şcoală de vară şi abia aştept să cunosc oameni noi şi bineînţeles zona care pare superbă! Mi-ar plăcea tare mult ca într-o după-masă să ajungem şi pe la Timişoara. Mi-e dor să revăd oraşul şi aş profita să îmi revăd şi o prietenă bună.
Nu am mai făcut de ceva vreme postările week in photos şi îmi era aşa dor! Dacă înainte foloseam şi aparatul foto şi telefonul, acum că vreau, că nu vreau, va trebui să mă limitez doar la telefon căci Nikon-ul meu drag şi-a dat ultima suflare vineri dimineaţa ... :( Nu ştiu ce mă voi face fără el în perioada următoare, îl foloseam pentru toate postările dar sper că asta nu va fi un impediment atââât de mare şi că voi putea face poze cât de cât ok şi cu telefonul. Şi cum sunt aşa supărată pe Nikon cred că mă voi îndrepta către rivalul lui, Canon. 


 #1 Tiki e o mare figură. Cum vede că folosesc aparatul foto cum vine lângă mine şi încearcă să-mi atragă atenţia să o pozez şi pe ea. Se întinde pe covor, se întoarce pe-o parte sau alta, vine la mine şi se uită cu ochii mari cerşind o poză! / #2 Asta văd eu acasă de pe balcon : multă verdeaţă. / #3 Magnolie -Grădina Botanică. Poza e puţin mai veche dar mi-e tare dragă. / #4 Căpşuni şi kiwi -yummy


#5 Strudel cu caramel de la Panemar! O minunăţie! /  #6 San Pellegrino pentru zilele călduroase


#7 Fructe la micul dejun. Mi-a fost o poftă nebună de pepene galben şi abia aştept ziua de mâine să merg să îmi mai cumpăr. E unul din fructele mele preferate. / #8 Sandwich cu avocado şi roşii. / #9 Mi-am scos frumos ojele din cutiuţa în care le ţin în încercarea de a-mi alege o culoare. Bineînţeles că mi-am amintit exact ojele pe care le am acasă dar a trebuit să îmi pun pofta-n cui şi să mă limitez la ce am la Cluj. / #10 Şi câştigătoare a fost acest portocaliu de la Max Factor. 























#11 Pentru că Zadin mi-a tot zis să pun mai des pe blog poze cu mine, m-am conformat deşi susţin în continuare că nu sunt fotogenică. Machiajul meu în zilele de vară se compune din fdt, pudră, rimel şi un ruj apropiat nuanţei buzelor mele. / #12 Cum însă am beneficiat din plin de zile mai răcoroase am scos din sertar rujul roşu. Şi uite aşa observ că mi-a crescut părul într-o veselie. Parcă pare mai lung în poză decât în realitate. Mă gândesc serios la un bob lung.

Sper că aţi avut o săptămână dacă nu uşoară măcar presărată cu lucruri bune! 
Aştept cu drag comentariile voastre :)
Pupici!