Review Bioderma Sebium Ser

Buna fetelor! Daca ieri a fost o zi de relaxare de astazi incepem pregatirile pentru Paste. Am luat o mica pauza si am decis sa va spun parerea despre serul de la Bioderma. Eram tare curioasa sa vad alte blogger-ite ce parere au despre el insa am constatat ca review-urile la acest produs lipsesc cu desavarsire ..

Cu aproape două luni în urmă, într-o postare week in photos, vă spuneam că mi-am cumpărat serul de la Bioderma şi că de îndată ce voi considera că mi-am format o opinie despre el îi voi face un review.

După circa 7 săptămâni de la prima utilizare îmi pot spune, în sfârşit, părerea despre acest produs destinat persoanelor cu ten gras cu imperfecţiuni persistente (pete post-acnee)
L-am adăugat rutinei formată, printre altele, din gelul spumant şi lotiunea micelară din aceiaşi gamă Bioderma Sebium, produse cărora le-am făcut un review aici -  Bioderma sau brandul cosmetic minune

Ce spune producătorul despre acest ser?

• Sebium Ser, este un ser concentrat cu efect keratolitic care corectează imperfecţiunile instalate şi stimulează reînnoirea celulară, redând luminozitatea pielii.
• Sebium Ser, asociază complexul patentat Fluidactiv®, care corectează şi normalizează calitatea sebumului, limitând astfel apariţia altor imperfecţiuni, cu alte două substanţe active dermatologice: acidul glicolic, care purifică şi catifelează pielea şi, D-panthenol-ul, care calmează intensiv.
• Textură inovatoare de tip gel, cu toleranţă optimă.

Se aplică o dată la două serie, singur sau cu crema de noapte obişnuită, pe pielea curăţată, ideal cu Sebium Gel Spumant sau Sebium H2O sau Sebium Săpun. Pentru rezultate optime, utilizaţi Sebium ser în "cură" de 4 săptămâni consecutive. Evitaţi conturul ochilor şi buzele.

Proprietăţi:
Formulă parfumată.
Necomedogenic.
Hipoalergenic.
Tub de 40 ml.
Ingrediente:
AQUA/WATER, GLYCOLIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, PANTHENOL, BIS-PEG-15 METHYL ETHER DIMETHICONE, DIPROPYLENE GLYCOL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, DODECYL GALLATE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PROPYLENE GLYCOL, BIOSACCHARIDE GUM-1, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM)



Ce spun eu despre Bioderma Sebium Ser?

1. Îl folosesc după demachierea cu loţiunea micelară şi gelul spumant din gama Sebium.

2. Deşi tubul are doar 40 ml şi ai senzaţia că se va consuma rapid, este necesară o cantitate gen 2 x bob de mazare pentru întreaga faţă. Prin urmare prevăd că îmi va ajunge câteva luni bune.

3. La două săptămâni după utilizare nu observasem nici o diferenţă însă după mai bine de o lună rezultatele începeau să fie sesizabile. 

4. Mirosul de parfum este mai intens la loţiunea micelară de exemplu, decât în cazul serului unde abia se simte.

5. Îl folosesc odată la 2 zile şi dacă după utilizare apare o extrem de uşoară roşeată, nu vă speriaţi. Roşeaţa nu este una comparabilă cu cea produsă de o iritare a tenului. Masaţi blând tenul, stimulând circulaţia sangvină. Aşteptaţi câteva minute şi veţi observa că aveţi un ten mai luminos iar după o mai îndelungă folosire petele vor deveni mai puţin sesizabile.


Bioderma este aşadar un  brand care nu m-a dezămăgit. Deţin 3 produse din gama Sebium, confruntându-mă cu un ten gras care trebuie permanent ţinut sub control.
Recent cei de la Bioderma au lansat două produse din aceiaşi gamă Sebium care sunt tentante:
Puteţi citi mai multe despre ele aici 


PS : Următorul produs Bioderma ce se va regăsi cât de curând în colecţia mea este Photoderm AKN  MAT SPF 30 ale cărui ingrediente au fost analizate de Corina aici


Aţi folosit vreuna dintre voi acest ser? Împărtăşiţi aceiaşi opinie sau aveţi ceva de adăugat referitor la produs cât şi la brandul Bioderma?

Vă pup, o zi frumoasă s-aveţi!