Experienta mea cu Miniprix si BrandCircus.ro

Weekendul trecut, mai exact sâmbătă dimineața, când vremea într-atât de plăcută încât puteai purta lejer sandale, mi-am amintit că îmi lipsesc în totalitate (da, citiți bine) acest tip de încălțăminte.
Cred că nu este nimic mai frustrant să ai piciorul mare (port 39, uneori 40, depinde de încălțăminte) și foarte îngust. Tot ce ține de sandale cu bretele îmi e larg iar atunci când pun mâna pe o pereche care întradevăr mi se potrivește e mare sărbătoare.
Odată la 2 ani îmi găsesc și eu sandale care să îmi placă și să îmi fie bune.

Din întâmplare am ajuns pe Miniprix și am văzut că au și transport gratuit așa că am riscat și mi-am comandat 2 perechi de sandale. 
Am ales 2 perechi ieftine dar super pe gustul meu și am zis că ce-o fi, o fi. După indicațiile de pe site, păreau a mi se potrivi.
Am plasat comanda sâmbătă, miercuri a plecat de la ei din depozit iar joi am primit-o prin Cargus Curier. Nimic de reproșat, totul a decurs normal!
Ambele perechi de sandale arată muuuult mai bine în realitate și spre, surprinderea mea, mi se potrivesc. Bretele nu sunt super fixe, ar fi trebuit cu 0,5 cm in minus ca sa fie perfecte dar atât timp cât nu arată dezagreabil și nu îmi alunecă piciorul, trebuie să mă declar mulțumită.

Fotografie6000

Şi mi-a stat mult gândul la această pereche dar ... îmi erau prea largi.

Mi-a plăcut experiența avută cu BrandCircus care weekendul trecut au avut 50% reducere pentru o gamă variată de îmbrăcăminte și accesorii.
Eram extrem de fericită că mi-am găsit o pereche de blugi albi, rupți, cu talie înaltă. still boyfriend jeans. Și îi așteptam cu nerăbdare!
Din păcate luni am primit un telefon de la ei cum că nu au mai găsit în depozit măsura mea. Am apreciat faptul că m-au sunat și când am cerut detalii despre măsura 34 care mai era disponibilă, doamna mi-a spus câți cm are perechea de blugi în talie și a insistat să îmi spună că sunt blugi-blugi și nu material elastic.  Mărimea 34 nu îmi e bună astfel că am tăiat de pe lista blugii dar am decis să mi se trimită restul comenzii.

Un crop top Stradivarius în dungi, un maiou cu franjuri tot Stradivarius și un colier cu iz tribalic Zara perfect pentru vară mi-au fost expediate prin curier luni iar marți am intrat în posesia lor.

Fotografie6003

Fotografie6009



Acestea fiind zice, am avut parte de două experiențe reușite și cu siguranță am să mai comand.
Vânez încă blugii albi. Poate, poate revine pe stoc mărimea 36.

Voi ați comandat de pe Miniprix sau BrandCircus? 
Dacă da, cum a decurs totul?
Și dacă nu, vă tentează să comandați?