OOTD - Outfit of the day

Hello, hello. Astazi este 15 octombrie ceea ce înseamnă ca este ziua mea! Şi afară e o zi superbă de toamnă. Caldă şi însorită, perfectă pentru o plimbare. Din păcate nu-mi pot petrece întreaga zi relaxându-mă pentru că mai pe seară trebuie să merg la un seminar la facultate. :(
Sunt în mare grabă aşa că îmi cer scuze că nu pot scrie un post mai lung. Am să vă arăt în schimb outfit-ul de astăzi:

Hello, hello. Today is October 15th and that means is my birthday! Such a lovely autumn day. Warm and sunny, perfect for a walk. Unfortunately I can't spend the whole day relaxing because I've to go to University later for a seminar. :(
I'm such in a hurry so  I'm sorry I can't write a longer post. I will just show you today's outfit:



Belt – No name || Boots – New Look || High waisted jeans – Stradivarius 
 Bag – H&M || Squared Shirt – Gift from my mother.