Review Vichy Dermablend

Aveam de ceva vreme în minte să scriu un review la acest fond de ten dar am tot amânat pentru a vedea cum se comportă în timp pe tenul meu. Şi am aflat, la fel ca-n prima zi. Acest fond de ten l-am cumpărat la sugestia medicului dermatolog iar imediat după achiţionarea lui am citit diverse review-uri care m-au cam speriat. Şi cum fiecare ten e diferit şi orice alt produs pus pe faţă înainte de aplicarea fondului de ten contează, aşa e şi părerea mea.




Puncte pro
(Mentionez din start ca am tenul gras.)
1. Nu încarcă tenul. După curăţarea tenului cu gelul spumant de la Bioderma şi folosirea cremei Ivatherm ca bază de machiaj (review aici ) aplic fondul de ten şi nici nu-l simt pe faţă.
2. Nu e uleios sau iritant.
3. Oferă o bună acoperire (până la folosirea Vichy Dermablend, tenul meu se zbătea să accepte poluarea Clujului şi după 3 ani, pare să fi rezolvat acest aspect)
4. Rezistă până la 10 h pe ten (producătorul spune 16h, eu nu l-am ţinut niciodată atât de mult)

Puncte contra

1. Disponibil în 4 nuanţe înşelătoare. Mi-am ales nuanţa 35 după ce am exclus din start 15-le care este cel mai deschis şi 45-ul, cel mai închis. Am încercat 25-ul dar până şi lumina din farmacie m-a indus în eroare. Credeam că am făcut o alegere bună renunţând la 25 care mi se părea prea deschis şi alegând nuanţa 35. Însă când  l-am folosit pentru prima oară am avut un şoc să văd cât de închis e de fapt. Ca atare am achiziţionat nuanţa 15 iar acum le combin încât să iasă o singură culoare.

Preţ: era 92 RON în Sensiblu ( cu card de fidelitate aveti 10% reducere) însă dacă aveţi Farmacia Remedium în oraş îl puteţi achiţiona la 78 RON.
Notă : 7,5.
Ce spune producătorul aici

EN

The foundation I'm currently using is Vichy Dermablend and it was recommended by my dermatologist. After I bought it I read some not very good reviews on the internet and I was a bit scared it may not be the right foundation for me. But every skin is different and it is also very important what other beauty products you use before applying the foundation so in my case this foundation is good, not great, not amazing but good.
I will first write about it's pros
1. Good coverage.
2. Non oily, non-irritating.
3. Lasts around 10 h (maybe even more, I haven't tried to keep it more though )
4. It's not heavy on my face if I first use Bioderma Sebium Foaming Gel and Ivatherm Cream for acne prone oily skin and sensitive skin (review here) and I do.

Cons
1. Colour range - biggest downfall. Onlz 4 shades available 15 Opal, 25 Nude,  35 Sand and 45 Gold. I tried 25 and thought it's not the right shade for me so I bought 35. Bad choice. When I applied it it was darker so be careful when picking a shade because this foundation dries about one shade darker. So I had to buy another one and I choose the Opal one (15) in order to mix them. 

Price: @ 20   / 29 $
And I give it 7,5 / 10.
You can find what the producer says about it here