Bloggers Meeting Cluj

EN: As I said in a previous post, yesterday I went to the first bloggers meeting organized in Cluj and it was so much fun! Meet 20 girls who love beauty and fashion and had lots of fun. We were noisy, we took a lot of photos (we also had a photographer and hopefully, we will get the photos soon) and we received goodies from the sponsors. The lovely girs who organized the event are Anca and Laura and they deserve a huge 'thank you' because everything turned out perfectly!
PS: Hopefully the other photos are better. I'm such a non-photogenic girl and you have to take me lots of photos in order to get few good ones. I usually have red eyes, or even worse, closed eyes. Well, well, what can I say? I love sleeping!
Joking. :)


Întâlnirea blogeriţelor din Cluj, căci despre acest eveniment vorbeam într-un post anterior, a avut loc sâmbătă după-amiaza într-un local drăguţ, cu 20 de fete pasionate fie de beauty, fie de fashion fie de amândouă şi de mai mult de atât.
Ne-am prezentat fiecare pentru a ne cunoaşte mai bine după care am început să povestim şi să tot povestim până când am oprit sesiunea taclalelor cu una de poze. Şi aceasta s-a prelungit suficient încât să mai schimbăm câte un cuvânt altul între noi iar la final am plecat fiecare cu plăsuţe cu cadouri primite din partea sponsorilor şi cu dorinţa de a se mai organiza astfel de întâlniri. (cu siguranţă mai sunt şi alte bloggeriţe din Cluj pe care le putem acapara în grupul nostru :D)
Referitor la cadouri, am simţit că a ajuns Moş Crăciun mai repede decât trebuie.  :)


 Aşa am eu întotdeauna darul să nu ies bine în poze atunci când ar trebui să o fac. Ba cu ochii închişi, ba semi-deschişi, ba foarte deschişi de îmi ies roşii. Însă fetele sunt adorabile aşa ca pozele merită puse, de dragul lor!


 Un blogger drag, Sigina

Fetele cochetele! Ignore my face. Mihaela (Lacquer Buzz), Ioana (Fashion Spot), Sandra (SandraB) şi Alexandra (Iguanitza) Deşi cred că nu mai aveau nevoie de nici o prezentare căci le cunoaşteţi deja :D


Cheese cake! YUMMY!

Goodies!

Plăsuţele cu cadourile primite. Anca (Aquashells) şi Laura (Classy And Pink) s-au ocupat de buna organizare a evenimentului, primul de această natură care a avut loc în Cluj,  aşa că merită un HUGE mulţumesc pentru tot efortul depus!  La cât mai multe astfel de întâlniri!

Şi bunătăţile pe care nu m-am putut abţine să nu le încerc. / The products we got from the sponsors


More photos coming soon. :)