12 things I did in 2012 & 2013 wishes


 1. Am pus mai putin preţ pe "ce va fi" şi am profitat de "ce este."
 2. M-am distrat mai mult şi mai bine ca-n anii precedenţi. Multe nopţi nedormite.
 3. Am văzut (în mare) zona Maramureşului şi am petrecut două zile memorabile la Sighetu Marmaţiei, ocazie cu care am cunoscut şi revăzut români valoroşi.
 4. Am ajuns în sfârşit la Bucureşti în plină vară, rezistând eroic unui drum prelungit de 10 ore. Dar a meritat. Revederea unor bune prietene şi cunoaşterea altor oameni dragi mereu mă umple de fericire.
 5. Am câştigat două bilete la concertul Roxette şi m-am distrat în voie alături de câteva mii de oameni.
 6. Am mers la concertul Placebo, o trupă pe care o apreciam de ceva timp.
 7. I-am văzut în sfârşit live pe Şuie Paparude şi Vama, trupele mele româneşti de suflet.
 8. Am făcut o schimbare importantă în viaţa mea.
 9. Am trecut cu brio de tot ce ţine de licenţă. Şi m-am înscris la master.
10. Am început să scriu mai mult şi mai des pe blog.
11. Am cunoscut în jur la 20 de blogeriţe clujence cu ocazia întâlnirii din noiembrie. Nişte fete minunate de la care am avut ce învăţa în orele petrecute în compania lor. Pe unele am apucat să le revăd, cu altele precis mă voi reîntâlni în anul care vine. Aştept cu nerăbdare.
12. Am iubit şi iubesc mai mult.

EN

1. I learned to live every single day to the fullest and not worry that much about tomorrow.
2. I had more fun than ever. Many sleepless nights.
3. I visited Maramureş (beautiful region in Northern Romania) spent two beautiful days in a city called Sighetu Marmaţiei, met famous Romanians, people you read about in your history book.
4. I finally arrived to Bucharest this summer after a 10h long train journey. But it was worth it. Seeing some good friends and meeting new people is always exciting.
5. I won two tickets at the Roxette concert and I had more fun than I thought I will.
6. I went to the Placebo concert, a band I really like.
7. I finally saw live my favourite Romanian bands: Vama and Şuie Paparude.
8. I made an important change in my life.
9. I got my BA's degree in history and decided to start studying for the next two years for my Masters degree.
10. I started writing more often on my blog.
11. I met 20 beauty bloggers from Cluj in November. Lovely girls! Learned some interesting stuff those hours I spent in their company and I even met some of them few weeks later. I'm looking forward to meet them all again sometime next year.
12. I love more than I did last year.Let's say my heart is full of love.

Goodbye ...




Hello 2013 wishes:

1. Sănătate şi fericire pentru mine şi cei dragi. / Health & happiness for me and my dear ones.
2. Să profit în continuare  de "ce este" fără a supranaliza "ce va fi." / Live more.
3. Să iubesc şi mai mult. / Love more.
4. Să am mai multă încredere în ceea ce pot să fac şi să-mi înfrunt temerile. / Be more confident and face my fears.
5. Să fiu în stare să iau decizii corecte la timpul potrivit. / To be able to make good decisions at the right time.
6. Excursie la Viena cu prietena mea cea mai bună. / Vienna trip with my best friend.
7. Să merg la VOLT Festival. / To attend VOLT Festival.
8. Să-mi îmbunătăţesc blogul şi implicit, postările. / Make my blog better.
9. Să trec cu bine de tot ce ţine de facultate. / Get better grades.
10. Ca în fiecare an, am o dorinţă secretă. / As every year, I have a secret wish.

Cum e ultima postare din acest an, ţin să vă urez un an nou cât mai prosper, cu cât mai multe zâmbete şi amintiri de neuitat. La mulţi ani!
This is my last post this year so I want to wish you a Happy New Year, live it to the fullest, enjoy every moment, smile and love more!