Week in photos 11

Mai sunt doar câteva zile până la Crăciun, până la relaxare şi pace.  Am avut o săptămână dificilă cu planuri date peste cap but it's over now thanks God.

Just  a few days left until Christmas, until relaxation and peace. Had a very difficult week with cancelled plans but it's over now thanks God.



#1 Ziua de luni a fost un mix de lucruri bune şi rele. A început bine căci am primit comanda de la MUA însă a continuat rău şi apoi mai rău însă #2 seara mi-a fost salvată de o cană de vin fiert şi compania unui amic cu care îmi era dor să povestesc face to face. 
Au urmat câteva zile în care mi-a fost super rău şi n-am fost în stare de nimic deşi aveam chestiuni de rezolvat. De aici rezultă şi lipsa de activitate pe blog. Spre sfârşitul săptămânii mi-am revenit şi am petrecut toază ziua de vineri în mall cu o bună prietenă.
#3  Cea mai bună combinaţie de ceai: Tazo Giant Peach Green Tea. M-a cucerit. Nu ştiu dacă se găseşte şi altundeva în afară de Starbucks dar am să-l caut prin hipermarket-uri.
#4 Mi-a plăcut tare mult brăduţul de la Starbucks decorat cu păhărele pe care erau scrise diverse mesaje. La fel de interesant era şi brăduţul de la Cărtureşti pe care am omis să-l fotografiez.
#5 Una dintre cele mai bune ciocolăţi ediţie de Crăciun. Sunt fană Heidi dar ciocolata asta a reuşit să mă uimească.
#6 Şi-am purtat şi noul meu colier de care v-am spus aici.

EN

#1 Last monday brought a mixture of good and bad things. It started great because I got my MUA order but it continued bad then very bad and #2 my evening was saved by a cup of mulled wine and a nice talk with a friend I missed talking face to face.
Then I had some bad days with a bad mood so that's why I didn't blog. But things changed on friday when I spent the day at the mall with a very good friend of mine.
#3 My favourite tea at the moment is Tazo Giant Peach Green Tea. It can be found at Starbucks but I will look for it @ hipermarkets and hopefully I will find it.
#4 I really liked the Starbucks Christmas Tree decorated with small Starbucks cups. Nice idea. Saw another interesting Christmas Tree at a popular Romanian library called Cărtureşti but I forgot to take a picture of it.
#5 One of my favourite Christmas edition chocolate. I love Heidi and this chocolate surprised me in a good way.
#6 I finally wore my statement necklace I've writte about here.