Week in photos 23


 Mi-a fost asa dor sa scriu pe blog incat ma abat de la program si scriu postarea aceasta. Mai pe seara,  neaparat trebuie sa ajung la zi cu postarile blogeritelor preferate! Mi-e dor sa ma relaxez cu o cana de ceai/ ice tea in timp ce citesc postari dragute.
Dupa saptamana petrecuta la Surduc (9-16 iunie) am intrat direct in sesiune, intr-o saptamana avand 4 examene. In timpul liber am incercat sa stau cat mai departe de calculator si sa profit de vremea buna care acum se incapataneaza sa ma supere. Ploua si iar ploua. Ba e prea cald, ba ploua prea mult. Nici cum nu reuseste sa-si gaseasca echilibrul.
Gata, nu mai bat din gura si va las cu pozele! 




#1 In sfarsit am pus mana pe autobronzantul de la Alverde! Dupa ce, probabil, am stresat-o putin pe Loredana de la Pink Heels cu ce brand-uri imi  poate recomanda, am ajuns la Alverde. Vroiam Balea Sun dar nu regret alegerea facuta. Fiind foarte alba si neavand timp de plaja, autbronzantul cu bronzare treptata m-a facut  sa arat  si eu a om si sa pot purta rochii si fuste. Si-mi place asa mult cum miroase!
#2 S-a dat startul la reduceeeeri! Am ajuns intamplator pe la H and M iar cand am vazut balerinii acestia cute, care imi vin fixi tinand cont ca am piciorul ingust, i-am luat acasa. 
#3 Dupa iaurturi si orez, a venit timpul sa incerc si budincile de la Mueller. Sunt foarte bune!
#4 Cred ca localul Bistro Viena e singurul din Cluj unde gasesc Almdudler asa ca vara, in special, il comand de fiecare data.




#5 Seamana cu Tedi la gust dar are mai multa pulpa. Tare bun!
#6 Daca e vara e musai sa beau Krushers Mojito. Preferam Krushers Pina Colada dar l-au scos din meniu :(





#7 Am incercat unul din cele 3 noi sortimente lansate de Heidi,  Mexico -cu guava, papaya si chili si nu am fost atat de impresionata. Putin cam pregnant gustul de chili. 
#8 Cand inveti pentru unele examene ajungi sa subliniezi toata foaia. Acesta a fost cazul examenului de astazi.
#9 & #10 Some relaxing time @ Starbucks. Imi era dor de smoothie-ul cu mango & fructul pasiunii si ca sa fiu sigura ca imi satisfac poftul am ales cea mai mare varianta, vendi.
#11 O alta placere vinovata e iaurtul inghetat de la Zugga. Rar exlud din cele 3 topping-uri bilutele de mango si caramelul. Prea bune!
#12 In weekend a avut loc la Cluj evenimentul Jazz in the Park pe care nu puteam sa il refuz. Ce poate fi mai placut decat sa asculti muzica in timp ce stai tolanit pe iarba? Foarte buna initiativa pacat ca vremea nu a tinut cu noi si a inceput sa ploua in nestire :(

Voi ce ati facut interesant saptamana trecuta?
Astept cu drag comentariile, va pup cu dor!