Week in photos 34

Daca e duminica e timpul pentru week in photos. :D
Zi frumoasa de toamna dar eu am ramas bine de tot in urma cu postarile pe blog si cu alte activitati legate de facultate asa ca mi-am pregatit micul dejun si m-am apucat serios de treaba. Saptamana aceasta mi-am sarbatorit ziua de nastere in fiecare zi de marti incoace si am fost prinsa cu diverse care au condus la o detasare totala de m-am simtit din nou ca-n vacanta de vara.
Insa destul cu vorba, sa va arat cum a decurs saptamana mea in imagini:




#1 Happy Birthday to me!
#2 Morning view.




#3 Noi produse intrate in teste. Trebuie sa va povestesc cat de curand despre setul de la Marionnaud cu rodie, miroase absolut divin iar lotiunea de corp e preferata mea.
#4 Autumn-winter lipsticks.





#5 Toata saptamana am mancat ciocolata incat ar fi cazul sa nu ma mai apropii de ea o vreme. :))
#6 Si daca tot mi-am facut poftele am decis sa mai tai ceva de pe lista: Almduddler 
(bautura carbogazoasa din struguri, mere si anumite ierburi)



#7 O buna prietena a venit sa ma viziteze si citindu-mi blogul, stia cat de mult imi place Pumpkin Spice Latte. A dorit si ea sa il incerce dar norocul nu a fost de partea noastra  
:( Din nou a fost out of stock astfel ca ne-am luat altceva.                                         #8 Si cand spun ca mi-am facut poftele, nu glumesc! A trecut mai bine de 1 an de cand am mancat ultima data la McDonald's si imi era dor. Si pofta!



#9 New Necklace. Mi-a placut citatul celor de la Vogue "When it came to necklaces, this season, the message was clear: Go big or go home!"
#10 Prietenii stiu ca mango e unul dintre fructele mele preferate astfel ca am primit un ceai cu aromea de mango pe care abia astept sa il gust.


Cam atat pe saptamana in cauza. Pentru zilele viitoare sper sa gasesc timp si resurse ca sa va arat ce am primit de ziua mea si sa scriu review-ul despre produsele Marionnaud.


Si acum, cum a fost saptamana voastra? 

Sper sa aud doar de bine :D
Va pup si astept comentariile voastre cu mult drag.