Firmoo Sunglasses


Buna fetelor!
Vremea este inca calduroasa pentru aceasta perioada a anului, fiind prielnica plimbarilor prin parc sau savurarii unui ceai la o terasa.
Am avut parte de multe zile cu soare care sa ne rasfete si sincer va spun, sper ca pana in decembrie nici sa nu vedem vreun fulg de nea. Sa ne bucuram de ultimele zile de toamna! :D

Ne aflam la mijlocul saptamanii iar postarea de astazi o dedic brandului Firmoo, cu care am mai colaborat in urma cu aproximativ un an astfel ca atunci cand am primit propunerea de a testa ochelarii lor am acceptat-o. Pentru cele care nu cunosc acest brand, Firmoo este un magazin online foarte popular in blogosfera romaneasca si internationala, care comercializeaza ochelari atat pe baza de prescriptie medicala cat si ochelari de soare. 
Pentru clientii noi au un program "First pair free" prin care le ofera gratuit prima pereche de ochelari cu singura conditie ca persoana care ii achizitioneaza sa plateasca costul transportului. 

Mi-a placut faptul ca au fost foarte prompti, ochelarii fiind trimisi in cursul zilei de miercuri iar vineri dimineata i-am si primit. Tinand cont ca au fost trimisi de pe alt continent eu spun ca mai rapid de atat nici ca s-ar fi putut. 

Eu am optat pentru aceasta pereche de ochelari de soare dupa ce am verificat daca imi vin bine. Da, se poate face asta! Mi-a placut sistemul lor "Try on System" prin care ofera posibilitatea testarii virtuale prin incarcarea unei poze care iti ofera posibilitatea sa vezi daca ochelarii se potrivesc sau nu fizionomiei tale. 

In pachet am gasit un toc negru in interiorul caruia erau ochelarii si o laveta moale roz inscriptionata cu numele firmei, un saculet tot negru si, ceea ce am uitat sa pozez, o mini-surubelnita si suruburi pentru reglarea ochelarilor.






Un plus l-as acorda PR-ului care mi-a oferit toate informatiile cerute si care mi-a raspuns prompt la mesaje. De ce tin sa spun asta? Pentru ca la BBloggers Cluj Meetup am avut o discutie pe aceasta tema si de acum inainte, eu cel putin, o sa specific in postarile mele si relatia blogger-PR. 

Daca sunteti bloggeri si sunteti interesati de produsele Firmoo, aici puteti gasi mai multe informatii despre Firmoo Business Cooperation. 

Daca sunteti cititori am  5 x voucher de 30$ pentru voi valabil pentru seria Classic Series. Tot ce trebuie sa faceti e sa introduceti codul DEEBIKUBLOGS4. Voucher-ul este valabil 14 zile. Repet, primele 5 persoane pot utiliza codul. 


Ati auzit pana acum de Firmoo? Daca da, cum vi se par ochelarii lor? V-ar tenta o pereche? 

Astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu drag. Va pup si va urez o zi de miercuri frumoasa. :D