Week in photos 36

 
Buna fetelor!
 E deja duminica seara dar e timp pentru o noua postare "Week in photos."
Am avut o saptamana care nu promitea prea multe insa m-a surprins intr-un mod teribil de placut. Ma si gandeam ca nu o sa am despre ce sa va povestesc la sfarsitul saptamanii. Dar uite ca am strans destul de multe poze pe care vreau sa vi le arat.
Si sper sa nu va fac prea multa pofta cu pozele cu mancare/dulciuri. :D


Luni - Am inceput saptamana consumand dulciuri ca sa prind energie :)) Glumesc. Insa biscuitii acestia cu bucati de ciocolata si umpluti cu crema de nutella au fost atat de buni incat nu m-am putut abtine.



Marti dimineata citeam de zor pentru facultate. Desi acum ma plang ca citesc lucruri mai putin utile cred ca o sa imi lipseasca momentele acestea incepand de anul viitor cand nu voi mai fi studenta. 



Miercuri am postat review-ul despre produsele Marionnaud pe care il gasiti aici



Si am ales pentru manichiura oja rosie de la Farmec in nuanta #352 careia vroiam sa ii testez si rezistenta. 3 zile, atat a rezistat.



Joi - Si sa nu ma certati ca am continuat sa ma rasfat ...



Spooky pumpkin! Desi nu sarbatoresc Halloween-ul, joi seara am iesit in oras si dupa ce ne-am invartit jumatate de ora prin centru in cautarea unui local si am dat de "cat woman" si vampiri, am gasit in sfarsit o masa libera intr-un pub unde am savurat primul vin fiert pe toamna-iarna aceasta. 


Vineri: Orez salbatic cu mere, struguri, peipt de pui si morcovi. Yumm! Best combination ever.


Si am inceput din nou sa fac abdomene. Am avut rezerve in a posta aceasta fotografie insa m-am gandit ca poate va motiva pe cineva. Consum dulciuri unde mai pui ca din cand in cand mai manac si junk food si oricat de mult m-as lauda ca am un metabolism bun si nu ma ingras, sportul e intotdeauna benefic. Dezvoltasem prin primavara un obicei din a face sport dimineata insa am fost nevoita sa abandonez pentru cateva luni din cauza unei minore interventii chirurgicale. Am reluat acum si dupa 1 saptamana de exercitii fizice, abdomenul meu se prezinta asa. Eu sunt tare multumita.



Happy! Sambata dimineata m-am trezit la ora 7 si eram tare fericita ca merg la evenimentul TEDx  - Ideas worth doing caruia ii voi dedica o postare zilele acestea. Doar urma sa o ascult pe Cristina Bazavan, jurnalist si blogger de care am prins drag in urma cu doi ani. Din pacate nu am reusit sa si schimbam cateva cuvinte dar mi-a scris pe twitter ca revine la Cluj luna aceasta si poate reusim sa ne vedem. As fi onorata! Evenimentul mi-a incarcat bateriile si am avut ocazia sa ascult speech-urile unor persoane publice care au facut o schimbare pozitiva in viata lor si care o pot inspira si pe a noastra.



Si cum conferintele au inceput in jurul orei 9 si s-au terminat abia la ora 18 am avut nevoie nu doar de un ceai ci si de o cafea si-un energizant. Si-am optat pentru ceaiul roiboos al celor de la Demmers. Cred ca nu mai are sens sa mentionez ca mi-a placut tare mult.


Eventul s-a terminat cu un concert Grimus. Abia asteptam sa le ascult live piesa "Priveste-ma" si m-am bucurat ca au adaugat-o micului lor setlist. 



Pentru ca inca aveam energie dupa o zi petrecuta la TEDx am decis ca mix-urile deep house & tehno ale lui Andrey Pushkarev mi-ar prinde bine. Si am iesit in club.
Acesta este si motivul pentru care postarea apare la ora asta.  

Si ca sa inchei saptamana in aceiasi nota de sarbatoare, ma pregatesc pentru o iesire cu niste prieteni. Nu inainte de a va intreba: La voi cum a trecut saptamana? Ati sarbatorit Halloween-ul?
Astept comentariile voastre cu drag. Va pup si va urez o saptamana placuta!