Week in photos 43

Nu a mai ramas mult pana la Craciun si pe zi ce trece ma tot intreb cand s-au scurs ultimele luni? Timpul a trecut incredibil de repede! Saptamana aceasta am si lenevit dar am fost si ocupata cu un voluntariat astfel ca nu am facut prea multe poze.
Aseara am ajuns in orasul natal, la parinti, si totul pare usor schimbat. Cum ultima data cand am fost acasa abia incepuse toamna iar intre timp ai mei au facut modificari si m-am trezit cu un pat pentru doua persoane si mobila aranjata in alt fel, m-a cuprins un sentiment ciudat, de parca trebuia din nou sa ma obisnuiesc cu propria-mi camera. In alta ordine de idei m-am bucurat ca i-am revazut pe ai mei care m-au asteptat cu masa plina. Mama mi-a facut si pizza de casa! :D


8

1. Multumesc Farmec pentru micul cadou! Zilele acestea voi si testa cele doua oje. :D


12

2. Parcul Central intr-o dimineata insorita dar rece de iarna.
3. Am comandat ceai si asta am primit. Marturisesc ca nu imi place sa mi se aduca o cana cu apa fiarta si alaturi un plic de ceai. Consider ca daca am comandat un ceai nu cred ca era greu sa desfaca plicul respectiv si sa il puna-n cana. Asadar daca doriti sa serviti ceai atunci nu mergeti la Q Caffe Cluj. In schimb daca vreti o ciocolata calda densa atunci e de venit aici. Ciocolata o prepara bine!


7

4. Cel mai bun cheesecake! 

34

5. Ce decor dragut au cei de la Bistro Viena (la etaj)
6. Si joi am ajuns intr-un final la The Hobbit 2. Multa lume a dorit sa vada acest film caci cu greu gaseai locuri bune daca faceai rezervarea doar cu o zi inainte. Mi-a intrecut asteptarile si il recomand. :) Si de atunci am pe repeat piesa lui Ed Sheeran - I see fire, regasita pe coloana sonora a filmului.

6

7. "I love Cluj" merchandise. Am pus ochii pe o cana care cat de curand va fi a mea! E prea draguta sa ramana pe raft :D

910

8. De cum am ajuns acasa pisica mea, Tiki, tot dupa mine e. Azi dimineata astepta cuminte sa ii deschid usa de la camera si direct la mine in pat s-a plantat, uitandu-se la mine cu niste ochi mari.

9. Untul de corp preferat de la Avon Planet Spa 



Saptamana voastra cum a fost? 
Va urez o duminica placuta si nu uitati ca astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu mult drag.
Pupici!