REVIEW: Herra Hair Perfume

Hello ladies!
Cele care nu ati apucat sa cititi pe facebook despre minunata raceala care s-a lipit de mine, sper ca nu m-ati dat disparuta.
Dupa o saptamana de inactivitate datorita sesiunii si racelii care inca nu-mi da pace, m-am mobilizat pentru a va impartasi opinia mea despre primul parfum pentru par pe care am ocazia sa il testez: Herra Hair Perfume. Chiar in timp ce scriu aceste randuri inca ii simt in par mirosul incredibil de placut :D

De cum am intrat in posesia coletului am fost curioasa de aroma parfumului, de rezistenta sa, eu fiind extrem de pretentioasa cand vine vorba de parfumuri. Adesea ma trezesc comentand "prea dulce" , " prea fructat" , "prea fresh" dar in acest caz, desi vorbim de un parfum pentru par, a fost dragoste la primul "puf!"


1db0160f-adce-461a-b6d0-bbe17f59420a_zps8d77f58e


Si ca sa va faceti o impresie, notele principale sunt: bergamota italiana, trandafir, iasomie alba, orhidee, mimoza, heliotrop, crin, vanilie, boabe de tonka, mosc si lemn de santal.

Personal nu agreez parfumurile unde regasesc pe lista de ingrediente vanilia insa in cazul de fata, nici nu se simte. Un adevarat motiv de bucurie!
Ca miroase incredibil de placut v-am spus deja dar ca si cei din jur au sesizat asta, primind complimente ca parul meu miroase frumos, va spun abia acum! As mentiona si faptul ca nu este nevoie de multe pulverizari deoarece are o aroma intensa.

0410ab34-9bb4-440c-9f91-f2c0e8a9148d_zpsf21311ac


Si pentru ca printre cititoarele blogului se pot numara persoane ca mine care dintotdeauna s-au confruntat cu un par des dar cu tendinta de ingrasare rapida, probabil va intrebati "Oare Herra Hair Perfume nu imi murdareste parul si asa destul de pretentios?" Va vin in ajutor si va raspund la intrebare: Nu! Personal n-am avut probleme de genul, continui sa imi spal parul ca inainte, odata la 3 zile. 
Asadar m-a surprins placut ca nu imi ingrasa parul ci il hidrateaza datorita glicerinei din compozitie. Si pentru ca printre armele sale secrete se numara extractul de frunze de maslin  si extractul de seminte de floarea soarelui, parfumul pentru par promite sa  protejeze impotriva radicalilor liberi si poluarii.


Produsul este comercializat de Sageco Concept, un magazin online ce comercializeaza extensii par natural. De asemenea incepand din 2012,  este unicul reprezentant oficial in Romania  al brandului Tangle Teezer,  iar din 2013 si-a adaugat in portofoliu, tot ca si unic reprezentant in Romania, brandul Herra Hair Perfume.


Sa va mai spun  ca imi place aspectul sau calitativ, sticluta eleganta si numele care ma duce cu gandul la zeita greaca, Hera
Il puteti gasi aici la pretul de 80 RON si vi-l  recomand cu drag daca sunteti fanele aromelor floral- orientale, lemnoase.

V-am facut curioase? Ati incerca un asemenea produs?
Sau daca l-ati testat deja, ce impresie v-a lasat?

Astept comentariile, opiniile sugestiile voastre cu mult drag.
Va pup si va urez o saptamana frumoasa si bafta celor care sunt in sesiune!
:D