Week in photos 49

Buna fetelor!
Vesnica introducere despre cat de repede trece timpul, despre cate grade sunt in termometru o abandonez astazi. :D
Trec direct la postare si va spun ca am cam exagerat cu pozele cu mancare. Noroc ca am mai pozat una alta in incercarea de a gasi un echilibru. Epic fail but as least I tried. :D
16 poze va asteapta! Sper sa aveti rabdare sa cititi postarea pana la capat si sa va placa! 


5678


#1 Brunch-ul de luni care il visasem toata noaptea de duminica. Abia am asteptat sa se faca dimineata si sa il pregatesc. Nu mi se intampla prea des sa am rabdare sa gatesc sau sa pregatesc ceva daca e doar pentru mine insa acum am facut o exceptie. Intotdeauna mi-a placut sa gatesc si pentru altcineva. Ma motiveaza mai mult! Si intotdeauna iasa bun :D
#2 Am tras de ciocolata aceasta 3 zile si nu pentru ca nu ar fi fost tare buna ci pentru ca asa patesc cand consum ciocolata amaruie.
#3 Intr-una din seri am iesit sa sarbatorim ziua de nastere a unei prietene bune si m-am incumetat la un ceai rece cu fructe de padure care aducea mai degraba a limonada. Dar a fost tare bun!
#4 Si a durat ceva pana sa decidem ce sa comandam si eu am dat cu bata-n balta. Mi-am comandat piept de pui cu cartofi hash brown si sos de ciuperci. La cat de bine arata totul in meniu abia asteptam sa-mi aduca comanda. Ce-am primit nu prea seamana cu ce era in poza si nu mi se pare ca arata nici prea estetic ... pieptul de pui si sosul de ciuperci insa au fost tare bune dar cartofii hash brown nu mi-au placut.



12a

#5 Selfie-ul saptamanii. Nu obisnuiesc sa port alb dar, contrar oboselii care mi se citeste pe fata, m-am trezit bine dispusa. A contribuit si vremea de afara, era soare si tare cald.
#6 Ca studiez istoria orala probabil stiti deja. Ca istoria orala imbina istoria cu jurnalismul, psihologia, sociologia si demografia poate intuiti. Ca imi place sa iau interviuri poate aflati doar acum. Si tot acum va spun ca una dintre bucurile avute saptamana trecuta se refera la aparitia primului meu articol intr-o carte de specialitate care se gaseste acum in librarii. Si da, ma cheama si Calina.
 

9101112


#7 Ananas si grapefruit! Yummy combination! Am taiat fructele cubulete, am stropit cu putina miere si le-am pus la frigider. Nu pentru mult timp caci nu vroiam sa risc dureri in gat dar suficient cat sa fie delicioase. Ideea mi-a insuflat-o Adina de la Vision on Fashion care imi lasase un comentariu la una dintre postarile recente Week in Photos in care-mi spunea sa incerc combinatia asta. Multumesc Adina, a fost chiar yummy!
#8 Si trebuia sa sarbatoresc intr-un fel publicarea articolului si faptul ca mi-am luat toate examenele cu the big 10 asa ca m-am gandit ca a trecut ceva timp de cand nu am mai baut Coca Cola si mi-am facut poftele. Iar tortul, facut in casa, cu 3 tipuri de mousse de ciocolata s-a potrivit perfect. I deserved it! Si nu, nu e nici o urma de regret.
#9 Nu stiu daca doar eu patesc asta dar cand invat, cum nu beau cafea sau energizant, poftesc la ciocolata. Daca my roommate nu gaseste aceste trufe de ciocolata extraordinar de bune, pentru mine sunt un deliciu. :D
#10 Si-am reinceput si am si terminat deja cele 2 sezoane din The Carrie Diaries. Abandonasem undeva la episodul 5, sezonul 1, dar am avut mai mult timp liber si m-am uitat la ambele sezoane. Acum ma gandesc la ce alte seriale fashion related sa ma uit. Ceva sugestii?


34

#11 De ceva vreme ma tot uitam la oja de la Farmec "Silent Night" pe care am primit-o cu ceva timp in urma si mi-am spus ca vreau sa o incerc. Zis si facut. Dar parca tot mai drag imi e de consoarta ei rosie. Am observat ca in ultima vreme mi s-a pus pata pe nuante de rosu, fucsia, corai, tangerine si am cam abandonat culorile reci. Cu toate acestea rezistenta ojei "Silent Night" e buna si oja necesita aplicarea doar in 2 straturi.
#12 Am ajuns si la Nymphomaniac Vol II si ma asteptam ca dupa vizionarea celei de-a doua parti sa am o opinie perfect conturata dar m-am ales cu suficiente semne de intrebare. Ramane insa unul dintre cele mai interesante filme vazute din perspectiva simbolisticii, a satirei, a sexului ca forma de limbaj, a ridicolului situatiei si, uneori, a umorului care aparent ar trebui sa lipseasca din peisaj. L-am catalogat inainte de vizionare un film doar cu si despre sex dar e mai mult de atat. Merita vazut!


1234567890

#13 Samponul Nivea Diamond Gloss promite sa ofere stralucire parului. Sunt curioasa daca face ceea ce promite. Zilele astea il supun la teste. Voi l-ati folosit? Cum vi s-a parut?
#14 Snack: fructe si suc din portocale proaspat stoarse.
#15 Citatul saptamanii. Eu sunt prietena aia :))
#16 Maieul luat pe Kurtmann.ro in decembrie are un mesaj dragut "Feel sexy day by day. 25% provocative, 25% lovely, 50% gorgeous." Cum pentru mine un abdomen plat nu e suficient si cum consum si diverse porcarii din cand in cand, m-a mustrat constiinta si m-am reapucat de exercitii pentru abdomene si fese (raceala m-a tinut deoparte) Iar mesajul e un factor motivant.

Cam atat despre saptamana mea in imagini. A voastra cum a fost? :D
Astept cu drag comentariile, intrebarile, opiniile voastre.
Va pup si va urez o duminica plina de zambete!