Week in photos 51

Astazi o sa incep discutia despre vreme pentru ca e primavara nu doar calendaristic ci si-n termometru! Happy me!
Ieri, spre exemplu, a fost o vreme asa placuta! Am putut purta doar un pulover si geaca de piele! Ce dor imi era! Si tare mult ma bucura sa fiu trezita de razele soarelui! Parca incep cu mai multa energie noua zi! :D Azi nu pare a fi la fel de cald si placut dar am incredere ca o sa isi revina vremea :))


Pozele facute-n aceasta saptamana sunt diverse: cu mancare ( ce ar fi Week in Photos fara poze cu mancare?!) cu locuri/localuri din Cluj, produse cosmetice si cu mine.



#1 Selfie
#2 New in: Crema de la Ivatherm si fond de ten Vichy Dermablend care si-a schimbat ambalajul iar doamna de la farmacie tinea sa imi explice ca de fapt sunt produse diferite. Nici n-a citit bine ce scrie pe cutie si imi spune ca cel vechi are SPF 16 si cel nou are SPF 35. In fapt acel numar 16 reprezenta rezistenta lui pe ten: 16h. Ulterior i-am spus eu ca sunt unul si acelasi produs, ambalajul difera. Sper ca a tinut minte!



#3 Mic dejun pe fuga: Banana, Belvita cu cereale si smochine si ceai Happy Mango, my fav!
#4 Ispitele saptamanii. Le-am luat doar nu era sa le las pe raft? Se uitau prea frumos la mine, n-am putut rezista.



#5 Piata Unirii Cluj in miezul zilei. Destul de pustie pentru ca toti stateam frumusel pe bancute sau vizitam Targul de Martisoare din zona.
#6 O plimbare-n parc e binevenita. Parcul de la Iulius Mall intr-o zi tare placuta de primavara.
#7 Saturday routine. Deja e o rutina ca o parte din ziua de sambata sa mi-o petrec la Starbucks si de acolo o plimbare-n parc si in mall.
#8 De curand s-a deschis in Cluj un nou pub, Joben, cu un decor tare dragut.



#9   Tot la Joben!
#10 Tea, coffee and Talky-talk with a good friend of mine.
#11 Pe langa tot felul de porcarii alimentare mai trebuie sa consumam si fructe. Mandarine si grapefruit pregatite pentru a deveni suc.
#12 Un alt mic dejun pe fuga: iaurt, banane, merisoare uscate, susan, chia, goji.



#13 Walk with me. Coffee to go.
#14 Nu mai bausem de ceva vreme Capri-Sonne. Am si uitat cat de bun e!



#15 OOTD - Poate ajunge pe blog o postare de genul in urmatoarele zile. :)
#16 NOTD - Nuanta mea preferata de roz, oja de la Sephora. Daca ar si rezista mai mult pe unghii ar fi perfect!

Cam atat despre al meu week in photos! A fost o saptamana frumoasa si un sfarsit de saptamana si mai frumos. Iar una dintre urarile primite vreau sa v-o transmit si voua: Sa aveti o primavara indragostita!
Astept sa-mi spuneti cum a fost saptamana voastra si cum v-ati petrecut prima zi oficiala de primavara! Va pup si va urez o duminica placuta!