Week in photos 53

Nici nu stiu cand a trecut saptamana! Parca doar ieri era luni! De weekend ce m-am mai putut bucura, in rest am tot scris si iar scris. Nu pentru blog, din pacate, ci pentru disertatie ca in ritmul asta imediat e vara si eu vreau sa am treburile facute ca la carte.

M-am trezit miercuri ca nu facusem nici o poza pentru aceasta postare si abia atunci am realizat ca suntem deja la jumatatea saptamanii. Intre timp am strans cateva poze si sper sa reusesc sa mai public o postare in cursul saptamanii. Timpul parca zboara! 

Pana atunci, va las cu pozele:






#1 Era si timpul sa invat importanta unui mic dejun satios. Obisnuiam sa il iau pe fuga sau deloc. Cand poate fi asa simplu sa pui niste iaurt, fructe si seminte si sa stii ca ti-ai asigurat doza de energie pentru dimineata respectiva.
#2 Iulius Park. Intotdeauna cand merg la mall si e vreme placuta afara nu ocolesc parcul din apropiere. Astept sa se incalzeasca bine si sa merg la picnic acolo.
#3 Cand am vazut ca au adus la Carturesti toate minunatiile acestea de cani nu m-am putut abtine si le-am pozat, poate mai  gasesc iubitoare de cani cu mesaj printre voi. 
#4 Homemade brownie. N-ai cum sa-i rezisti. :(




#5 And drink it! Good quote!
#6 Am mers la 300. Rise of an empire. Desi nu e genul meu de filme, vazusem prima parte si am spus sa o vad si pe a doua. Nu m-a impresionat, unele scene au fost intradevar bine filmate insa la altele m-a bufnit rasul. Si a durat destul de putin: 1h 30 - 40.




#7 Saturday routine. 
#8 M-am reapucat de vizionat "Girls" si cum era "cheat day" mi-am permit sa mananc bruschete si ciocolata.




 #9 Sunday selfie
#10 Mani time. Pacat ca la noi nu se gasesc ojele Cult Nails! Sunt uimita de rezistenta lor atat pe unghii cat si in timp. Inca nu s-a intarit si o am de mai bine de 1 an.


Cam atat despre saptamana mea! A voastra cum a fost? Astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu mult drag. 

Va pup si va urez o saptamana insorita!