Week in photos 55


E duminica, e timpul pentru week in photos :D
De asemenea, e sfarsit de martie, s-a schimbat si ceasul si greu imi vine a crede ca s-a dus 1/4 din 2014! Parca ieri era ianuarie si ne plangeam ca e frig si ca ninge/nu ninge suficient. 
Desi saptamana a inceput cu vreme mohorata, cu ploi si cu mai putin chef de surprins saptamana in imagini, am reusit sa strang cateva poze si sa vi le prezint.

Si trebuie sa va spun ca am terminat jocul 2048 (daca nu stiti despre ce-i vorba, check this out) si ma bate gandul sa incep 4096. It is so addictive! Mai sunt printre voi persoane care isi ocupa timpul liber jucandu-se acest joc?



#1 Eroilor. Soare, suficiente grade in termometru, frappe & limonada cu kiwi.



#2 Imi era dor de copaci infloriti si de un cer senin! Spring is here!
#3 Si am mai bifat o terasa: la Casa Tiff. Tare mult mi-a placut!


#4 Piata Muzeului intr-o zi de primavara.



#5#6 Ieri am avut parte de o zi calduroasa, perfecta pentru iesit la o plimbare. Am ales sa port o tinuta casual si inainte sa ies pe usa am realizat ca n-am ochelari de soare asa ca am pus mana rapid pe cei de la Firmoo.



#7 Imi era asa pofta de vata de zahar incat am cedat si mi-am cumparat! Si imi trebuia si popcorn si inghetata nesanatoasa dar m-am limitat la vata de zahar. Ce pot spune in apararea mea? Sunt o pofticioasa. De toate imi trebuie!


#8 Centrul vechi.
#9 Parcul Central.



#10 Si nelipsitul meu bol cu iaurt, fructe si seminte de tot felul, de care inca nu m-am saturat! Iar acum am pus si alune si a fost foarte bun!


Cam asta a fost saptamana mea in imagini :)
Cand am sortat pozele, am realizat ca iar va prezint Clujul. Fac ce fac si fie postez multe poze cu mancare, fie va arat diferite aspecte ale Clujului. Sper, totusi, sa va placa!

Sunt curioasa, saptamana voastra cum a fost?


Va pup si va astept comentariile, opiniile, sugestiile cu mult drag!
O duminica placuta si o saptamana excelenta!