OOTD Masculine Touch


Buna fetelor!


Nu obisnuiesc sa public postarile la aceasta ora si rar mi se intampla sa fac asta si intr-o zi de sambata insa am putin timp liber si, dupa cum va anuntasem si pe Facebook, aveam poze recente pentru o postare OOTD asa ca zis si facut! 

Sper ca aveti parte de un weekend relaxant si ca va bucurati de multele grade din termomentru! Si daca ieri am avut o zi aglomerata care s-a incheiat abia astazi la 5 dimineata, astazi mi-am permis sa ma relaxez putin. Tocmai ce m-am intors din oras, e asa de frumos afara. Cald, intr-atat incat sa pot exclama pentru prima data pe anul acesta "Caldura mare, mon cher!"  Si nici n-am ajuns la 30 de grade :))

Asadar vara pare sa isi fi intrat in sfarsit in drepturi! Vremea calduroasa ne permite sa sarim direct la rochii, tricouri, pantaloni scurti asa ca tinuta propusa poate fi purtata seara la o iesire intr-un pub sau, de ce nu, la job daca nu aveti un dress code strict.

d901c51c-70f9-4cb4-8d06-0e2cec58919e_zps8cc74473


Ca locatie am ales niste stradute pietonale din centrul orasului tare dragi mie!

Am dorit sa ies putin din zona office astfel ca am renuntat la clasica camasa si am decis sa adaug tinutei un maiou cu un mesaj simpatic "Love never fails" iar rezultatul este pe gustul meu. Sunt curioasa daca si voi ati purta ceva similar.

  

22c3c1fb-3c78-4930-8f4d-6b8c8bdf0c3d_zpsb92647f7


Pantalonii cu croi drept, masculin i-am comandat cu ceva vreme in urma de pe Kurtmann.ro, sunt de la MANGO si i-am prins la o mega reducere. Au costat in jur la 15 ron (pret original 65 ron) 



111

De regula nu port tocuri inalte (prin inalte, sa ne intelegem, ma refer la 10 cm) deoarece inaltimea de 180 cm, a carui posesoare sunt, imi este suficienta. In schimb, mi se intampla des sa ma oftic cand vad pantofi extrem de draguti cu un toc 10+.  Cu greu gasesc pantofi la fel de frumosi care sa aiba un toc confortabil si nu foarte mare. 

Voi nu patiti la fel? 



123

Am purtat:
Maiou - New Yorker
Pantaloni  - MANGO via Kurtmann
Pantofi - Pull and Bear
Cardigan - Atmosphere 

Credit photo: Andrei

Dragi cititoare, voua va plac genul acesta de pantaloni?

 Dar combinati cu un tricou/maiou cu mesaj? 


Marturisesc ca eu am inceput sa ii indragesc si mi-am luat si o pereche scurti, intr-o nuanta roz pal. Acum ca a venit vara sper sa vi-i arat curand! 

Va pup si astept comentariile, sugestiile voastre cu mult drag!