5 Idei pentru un mic dejun gustos (I)


Astazi nu ma prezint in fata voastra nici cu Week in Photos, nici cu tinuta zilei. Astazi ma prezint cu ceea ce mi-ati cerut de ceva vreme buna si anume  
idei de mic dejun care nu doar ca nu necesita mult timp de pregatire/preparare dar sunt si foarte gustoase.  


collage1


Mama, draga de ea, daca ar vedea aceasta postare ar fi extrem de fericita! Da, mama, toate sacrificiile si toata rabdarea ta au dat roade! In sfarsit acord micului dejun importanta cuvenita!

Bine, bine, rezultate s-au vazut inca de la primele incercari, in copilarie, cand mama ma intreba de seara ce doresc sa mananc astfel ca, a doua zi, cand ma trezeam, tot ce trebuia sa fac era sa imbuc din cele preparate. Am inceput cu sferturi de felie de paine, apoi am trecut la jumatati si intr-un final ajunsesem sa mananc o felie de paine. De bol cu cereale sau fructe nu putea fi vorba. Refuzam cu incapatanare. Nu mergea nici cu amenintari, nici cu promisiuni. A mers cu sfaturi si cu pasi marunti!

Si uite-ma astazi, mai coapta la minte spun, prefer sa ma trezesc cu 10 minute mai repede si sa mananc. Am eu o regula pe care o respect cu sfintenie: Nu ies pe usa nemancata! In cazuri exceptionale, am rezerve de batoane cu cereale si/sau fructe pe care le arunc rapid in geanta ca sa le mananc pe drum. Dar asta, dupa cum am mentionat, se intampla rar.


Lasand vorbaria, va prezint 5 propuneri de mic dejun care sper sa le considerati utile.


1. Iaurt, mere, merisoare uscate, goji uscate si seminte de: susan, chia, dovleac si floarea soarelui.


1589ffd8-a905-4906-a794-1d2b20e32907_zps15ea6d30

2. Croissant simplu cu magiun de prune facut in casa si banana. Tare delicioasa mi se pare aceasta combinatie! Ca fruct suplimentar am optat pentru un mar.


ce535b98-0a22-4895-aa7d-9ef9d5499816_zps7663ab5e


3. Iaurt cu fulgi de ciocolata, capsuni si banane. De departe una dintre cele mai delicioase mese! Nu este prea sanatoasa dar din cand in cand merge!

a1d23934-dc50-42f3-b470-4da2716fca95_zps28b18112


4. Crema de branza cu paine integrala cu secara. Am adaugat masline, un ou, cateva legume crude: ridiche, morcov, castravete, salata si am presarat marar proaspat pe una dintre feliile de paine. Super satios!



Fotografie41471



5. Pasta de avocado (avocado pasat, zeama de lamaie, iaurt, sare, piper ) cu ou fiert, piept de pui si paine integrala cu secara.
YUMM!

0e47c534-8128-4045-9347-2e5674fd8023_zpsb9857d30


Si asta e doar prima parte! Mai am pregatite pentru voi alte 5 idei pe care le puteti incerca la micul dejun si pe care le voi posta in curand!


Si acum intrebarile:D


1. Obisnuiti sa luati micul dejun pe fuga sau il considerati o masa importanta?
2. Va tenteaza vreuna din ideile sugerate de mine?


Astept raspunsurile voastre cu o mare curiozitate!
Va pup si va doresc o duminica frumoasa!