Week in photos 67

Cat ma bucur ca s-a incheiat saptamana! A fost una dintre cele mai incarcate saptamani din ultima perioada iar asta s-a resimtit sambata cand am reusit performanta de a dormi aproape 14 ore.
Majoritatea pozelor din acest Week in Photos sunt facute in ultimele zile, la inceputul saptamanii de care tocmai ne-am despartit fiind convinsa ca voi amana postarea. Ce-i drept, nu sunt multe poze dar vorba aceea, avem zile bune si zile mai putin bune.
Sunt constienta ca in ultima luna tot ce am reusit sa public au fost aceste postari astfel ca pentru aceasta saptamana v-am pregatit si altceva. Imi iubesc blogul, voi imi sunteti tare drage astfel ca balanta din mine incearca sa gaseasca un echilibru, sa imbin blogging-ul cu celalalte activitati zilnice care-mi consuma din energie. 

Dar sa revin la poze:


3

#1 As putea consuma nectarine non-stop! Dintodeauna mi-au placut dar vara aceasta am dezvoltat o mica obsesie pentru ele. Cel putin e una sanatoasa :))


1


#2 Mi s-a pus de ceva vreme pata pe pantalonii scurti, albi cu imprimeu floral. Cand am vazut o pereche pe placul meu la H&M am si fugit cu ei la proba. Marea mea problema cu pantalonii scurti e ca sunt ... prea scurti. Nu m-as putea plimba cu ei pe strada in miezul zilei fara sa atrag privirile oamenilor care, pe buna dreptate, s-ar intreba 'De ce a iesit asa afara din casa?' Probabil daca imi faceam o poza in care sa va arat cum imi vin si la spate, erati de acord cu mine :))
#3 Asa ca am gasit o alternativa. Mi-am comandat pantalonii din stanga de pe Sheinside. Nu vor fi la fel de scurti, sunt cu totul alt model dar sunt albi si au imprimeu floral. Si deja stiu cu ce o sa ii port :D

2

#4 Gelateria mea preferata, din Piata Muzeului, s-a inchis asa ca a trebuit sa imi gasesc un alt local care serveste inghetata buna. Si sa fie pozitionat si in centrul orasului! Si-am gasit. Intradevar nu gasesc aroma mea preferata: portocale cu martipan dar mi-am luat inghetata cu cheesecake si doamne, cat de buna e! N-o arata ea excelent dar era amestecata si cu fructe de padure si, va spun, a fost un deliciu! Acum vreau sa o incerc pe cea cu fistic.
Si cand ajung in Iulius Mall, la etaj, o sa imi cumpar din nou cu kinder bueno!
#5 Casual OOTD.  Minnie Mouse T-shirt

4

#6 Caravana Filmului Romanesc a fost in acest weekend in Cluj astfel ca ne-am putut bucura de cinema in aer liber. Am fost si vineri si sambata insa la filmul de sambata, Nunta muta, am stat pana la final caci mi-a placut tare mult. Imbina excelent comedia cu drama.


5

#7 Summer on my nails! Am oja aceasta de la Max Factor de mai bine de 1 an si nu s-a ingrosat si aplicata intr-un singur strat arata tare bine.
#8 Ii citesc cu drag postarile Annei "What I ate wednesday" in care spune ca micul ei dejun e in mod constant alcatuit din banane,  fructe de padure, scortisoara + lapte/iaurt. Asa ca l-am incercat si eu zilele acestea (fara fructe de padure deocamdata) si combinatia e absolut delicioasa.

6


#9 Facandu-mi ordine printre cosmetice am gasit rujul acesta de la MUA in nuanta Juicy de care abia m-am atins si nu inteleg de ce. Acum imi place tare mult si l-am tot purtat.
#10 Un nou episod din Sailor Moon si o portie mare de pufuleti cu branza. Nu imi plac snacksurile, chipsurile, popcornul cu branza dar mor dupa acesti pufuleti. Si cum in ultimele 2 saptamani nu i-am gasit pe nici unde atunci cand ma plimbam prin parc si in fata mea era o tipa cu o punga de pufuleti m-am dus la ea si am intrebat-o: Nu te supara, imi poti spune de unde ti-ai luat pufuletii? Situatia a fost putin penibila asa ca amandoua am inceput sa radem. Dupa ce mi-a spus unde gasesc pufuletii, m-a si servit iar eu am luat unul asa cat sa imi domolesc pofta pana am ajuns la magazin.


#11 Corsooo ♥ Iubesc inghetata asta si zau ca nu stiu care imi place mai mult. Momentan imie greu sa ma decid intre cea cu pepene galben si cea cu fructul pasiunii. Voua care va place?

Saptamana voastra cum a fost? :D 

Va pup si va urez o saptamana plina de zambete!