Week in Photos 70

N-am lasat sa treaca ziua de duminica fara sa public postarea Week in Photos iar pentru zilele ce urmeaza am pregatit si o postare OOTD. Incet, incet incerc sa redevin mai activa pe blog.
Saptamana mea a fost incarcata dar pot spune ca m-am bucurat de weekendul prelungit care a trecut insa mult prea repede.
Am avut parte de vreme caniculara (era si cazul sa se inregistreze temperaturi de 35+ vara asta, nu?) cand aerul era irespirabil. Asta-i dezavantajul cand locuiesti in orasele mari. E bine insa ca valul de caldura s-a dus si acum vremea e perfecta.
Ah, si am mai facut ceva zilele astea: mi-am facut cont pe instagram :)) Ma gasiti aici.

Dar ca sa nu ma mai lungesc cu vorba va las cu pozele si cu descrierile aferente:



3a

#1 Favourite skirt atm
#2 Ce locatie buna pentru poze! Da, sunt ciudata careia ii place sa fotografieze case frumoase 

si se gandeste ce bine s-ar potrivi locul pentru o sesiune foto.


4a

#3 Din categoria dulciurile copilariei: paste cu branza, zahar si scortisoara. 

Asa patesc daca imi trebuie sa caut pe net retete din copilarie. 

Ah si acum vreau gris cu lapte.

#4 Mic dejun: pasta de branza cu ardei, castravete si ou fiert.
#5 Parcul Iulius Mall vazut din Iulius Mall :))
#6 Snack: Prune, struguri si biscuitii care reusesc sa-i inlocuiasca pe cei de la Belvita, Poieni cu miere si alune.


1a

#7 Print floral & jeans. Always a good combo.
#8 Piata Avram Iancu la 9 dimineata. Surprinzator de pustie.

2a

#9 Gata cu pozele pentru viitoarea postare OOTD. Curand pe blog.
#10 In Carturesti sunt cartonase cu tot felul de citate funny numai bune pentru inramat :D
6a


#11 LOTD.
#12 Si-am mers la The Purge. Anarchy. Ce film! Am fost intr-atat de captivata incat, call me crazy, dar cand am iesit, pentru o secunda, mi se parea ca mall-ul e cam pustiu si ca lumea se pregateste pentru "The Purge" :))  Am ramas cu intrebari dupa film si sper ca au construit asa finalul pentru ca urmeaza o continuare unde aflu ce s-a intamplat cu unul dintre personaje.


8a


#13 Inghetata cu fistic si pepene galben. O nebunie! Dupa ce mi-am cumparat-o am vazut ca era si cu mango. Data viitoare stiu ce aleg :D


#14 NOTD


Aceasta a fost saptamana mea in imagini. Ce imi puteti spune despre a voastra? Cum v-ati petrecut weekendul prelungit? 

Astept comentariile, opiniile voastre cu mult drag.

 Va pup si va urez o saptamana plina de zambete.