Week in photos 76

Servus!


Înainte să vă povestesc despre săptămâna mea doresc să vă atenţionez că nu ar fi bine să folosiţi scroll-ul decât dacă tocmai aţi luat prânzul sau o gustare.
Vă puteţi rezuma la ceea ce voi scrie şi să lăsaţi vizualizarea pozelor pentru mai târziu. :))


Nici nu ştiu cu ce să încep. În ultima perioada am o senzaţie ciudată: timpul trece extrem de repede şi daca mă întrebi azi "Ce ai făcut marţi?" mi-ar lua câteva secunde bune să-mi amintesc, de parcă aş vorbi de luni nu zile.


Despre săptămâna de care ne despărţim curând pot spune că a fost una în care am căutat cu orice preţ să evit o răceală. Nu doar că mulţi dintre colegi strănutau din 5 în 5 minute de parcă erau la concurs dar şi vremea a fost tare rece şi ploioasă. Miercuri, cred, au fost undeva la 1-2 grade şi zău că nu îţi venea să părăseşti patul.
Am avut ceva timp liber și m-am plimbat puțin prin mall-uri. A apărut mid season sale la H&M și Bershka. Eu mi-am luat câte ceva dar o să vi le arăt într-o postare tip haul curând.


Gata cu vorbăria. Să vă arăt pozele.


week in photos_76_deeb'sblog_0

#1 Când am văzut Duplo la standul unde de regula sunt puse produse dedicate săptămânii X sau Y am făcut ochii mari. Nu-mi venea să cred că se găseşte şi la noi. Am și fugit cu ea la casă.


week in photos_76_deeb'sblog_2

#2 Cum mă trezesc înainte de 7 apuc să văd răsăritul şi după zile mohorâte o asemenea imagine îmi inseninează instant ziua.
#3 Plimbându-mă dimineţa prin centru am surprins această imagine. Îmi place ideea de a savura o cafea în timp ce priveşti agitaţia urbană care pe la ora 8-9 se rezumă doar la maşini dar asta-i altă poveste. You got my point!


week in photos_76_deeb'sblog_1

#4 Olivo Coffee To Go. Mi-am luat un cappucino dar să fiu sinceră, n-am fost super impresionată. E bun dar la cât de populară e cafeneaua asta în Cluj aveam mai mari așteptări. Dacă cumva știți alt tip de cafea de la Olivo care e super bună, tell me. 
#5 Mi-a fost poftă de Pringles, Pringles mi-am luat. Că nu mi-au plăcut asta e altă poveste. În schimb mi-a plăcut apa foarte mult. :))


81c650d2-15ef-4dc2-93fd-afeefd203d1a_zpse6ea3c1f

#6 Miercuri seara am găsit Pandemonium, partea a II-a din trilogia Delirium despre care am tot scris pe blog, pe Library Genesis (recomand site-ul, poți downloada gratuit cărți din vaste domenii) M-a captivat într-atât încât am vrut neapărat să o termin. Când m-am uitat la ceas, 2 noaptea. Am cam pierdut din orele rezervate pentru somn dar nu m-am putut abține. Acum citesc partea a III-a, Requiem.


week in photos_76_deeb'sblog_5

#7 Joi mi s-a făcut poftă de pizza și nu orice pizza ci neapărat pizza cu blat pufos.


week in photos_76_deeb'sblog_6


#8 Vineri mi-a trebuit salată. Și apoi m-am apucat să mănânc salată verde goală. Câteodată nici eu nu îmi înțeleg poftele. :))


week in photos_76_deeb'sblog_3

#9 Tot căutam în Cluj un local poziționat central care servește papanași buni. L-am găsit: Pokka Bistro. Am mai vizitat localul dar nu îmi amintesc să fi avut pe atunci papanașii în meniu. Foarte buni, calzi, pufosi. Yumm!


week in photos_76_deeb'sblog_4

#10 Cele mai bune alune! Au un gust delicios.


week in photos_76_deeb'sblog_8

#11 Indiferent de glumele (super funny de altfel) care se fac în jurul acestei băuturi de la Starbucks, mie îmi place mult. Dacă s-ar găsi Pumpkin Spice Latte pe tot parcursul anului ar fi genial. 



Cam atât despre săptămâna mea în imagini. Sunt curioasă cum a fost a voastră :)


  S-aveți o duminică plină de zâmbete! 


Pupici.