Mini haul 12


Hello, hello! :D
N-am vrut să încarc ultima postare de tip - haul - motiv pentru care am împărţit-o în două. Urmează astfel să vă arăt ce mi-am mai cumpărat în ultima perioadă, am găsit lucruri drăguţe la preţuri modice.


7adbaba8-d2ea-4baa-9b77-cf1d68ee3d7f_zps30c65503

Încep şi eu să cred că e vorba de noroc căci nu întotdeauna am timp să urmăresc când sunt reduceri şi mai ales să şi merg în ziua respectivă în magazine. Cred, mai degrabă, că mi se întâmplă să fiu câteodată omul potrivit la momentul potrivit.


2

Cardiganul roşu-vişiniu Vero Moda l-am luat din Top Sellers cu 50 RON. E tipul de cardigan potrivit pentru layered outfit (parcă outfit în straturi nu sună prea bine) mai lung în faţă. Eu l-am purtat cu geacă de piele deasupra şi cu o eşarfă supradimensionată. Arată tare bine!

Îmi lipsea clasicul trench bej, purtabil atât toamna cât şi primăvara. L-am văzut, mi-a plăcut, l-am luat. 160 RON Stradivarius.


146e59ce-b81b-4b93-87fe-7640df328b01_zps351c3f90

Cizmele  de la Poema au fost dragoste la prima vedere cu toate că sunt puţin peste genunchi iar eu am fugit de acest trend care nu a reuşit să mă impresioneze. Până acum.
Partea din spate este confecţionată dintr-un material elastic însă mie şi aşa, pe piciorul gol, îmi sunt lărguţe. Le pot purta însă cu pantaloni fără probleme. După ce le-am probat, le-am văzut şi preţul şi mă uitam să nu aibă defecte pentru că nu îmi venea să cred că de la
200 RON au fost reduse la 39 RON.  O super afacere!

Blugii sunt simpli, tip skinny jeans, exact ce căutam de ceva timp. Sunt luaţi din Top Sellers, 60 RON.


646f60f3-c7f0-4180-99c7-a76dff15e5e4_zps2f6a314d

Iubesc fularele mari, pe le înfăşori în jurul gâtului de multiple ori şi care îţi ţin de cald şi-n cea mai rece zi de iarnă. Iar când la standurile H&M cu reduceri, vezi că mai e un sigur fular care e redus de la 60 RON la 20 RON, fugi cu el direct la casă.


080bf49c-3825-4896-a9a1-9a7d3e609063_zps4e9c3e58

Am o prietenă în oraşul natal care mă zăpăceşte cu hainele frumoase pe care şi le cumpără din SH-urile şi outlet-urile din Deva. Am găsit şi eu ... 2 curele :)) (una pe negru, cealaltă pe maro) 3 ron fiecare

Cam acestea au fost cumpărăturile mele recente. Altele vi le-am arătat în cadrul postărilor Week in photos.

Sfat: Dacă aveţi Poema în oraş, nu ocoliţi magazinul. Erau reduceri la paltoane, pantofi (vară, toamnă), pulovere etc.

Voi aţi profitat de reducerile din magazine?

Aştept cu mult drag comentariile, opiniile voastre.

Vă pup. O zi plină de zâmbete!