Week in photos 79

Astăzi am scris postarea Week in photos din camera mea de la Deva și o public din camera mea de la Cluj. 
E o zi plăcută de duminică, cu soare şi cer senin şi tare aş fi vrut să fug până în parc sau să savurez o cafea fierbinte la o terasă deşi sunt încă răcită. Dar cum timpul zboară și telefonul anunța că e vremea să ne întoarcem la Cluj, păstrăm ideea pentru o dată viitoare.
Cu o zi înainte de ziua mea m-am pricopsit cu o răceală care nu se lasă dusă foarte uşor.
Ce-mi amintesc c-am făcut de ziua mea? Am mers la muncă deşi aveam frisoane şi abia vorbeam. Apoi am fugit rapid până la Starbucks şi-am băut un Pumpkin Spice latte şi aveam în plan și alte activități pe care le-am amânat pentru că nu mă simţeam prea bine, Nu-mi amintesc să fi fost vreodată răcita fix de ziua mea. :(

Dar să lăsăm vorbăria şi să vă arăt pozele:


week in photos_79_deeb'sblog_9

#1 De multe ori mi se întâmplă să trec prin centru şi să admir clădiri pe care le-am văzut de "n" ori dar care tot îmi trezesc diverse amintiri. Constat, de fiecare dată, că e oraşul care m-a format ca om, oraşul care m-a făcut să văd lumea altfel.
#2 Best Birthday card EVER! Am râs bine când am primit-o! :))


week in photos_79_deeb'sblog_4

#3 Foste colege de cameră din primii ani de studenție și totodată și prietene. Cu răceală, cu 8h de muncă la bord dar încă cu poftă de ... mâncare și povești. Și pentru că încă suntem copii, cele mai drăguțe poze sunt cele (super pixelate) în care ne strâmbăm.


week in photos_79_deeb'sblog_5

#4 Cute, cute birthday gift! Am luat borcanasul cu bombonele în mână și nu-mi venea să îl deschid. Arată adorabil! Și ceaiul Mango Cocktail e divin!

.

#5 O porție cât pentru doi oameni. Și toată a fost a mea. Pentru că e ziua mea.


week in photos_79_deeb'sblog_2

#6 O cană fierbinte de Pumpkin Spice Latte cu EXTRA scorțisoară într-o zi ploioasă de toamnă care s-a nimerit a fi ziua mea.


week in photos_79_deeb'sblog_7

#7 Tot de ziua mea, cei de la Pellamar mi-au făcut o surpriză și mi-au trimis aceste produse. Masca o aveam oricum pe listă mai ales că mi-a fost recomandată de medicul dermatolog dar sunt tare curioasă cum mă voi înțelege și cu celălalte produse. Veți afla și voi curând, pe blog.


week in photos_79_deeb'sblog_8


#8 Pizza time
#9 E toamnă pe strada mea!


week in photos_79_deeb'sblog_6


#10 Dacă tot sunt răcită merit puțină ciocolată bună.


week in photos_79_deeb'sblog_3

#11 Văzusem botinele astea în urmă cu două săptămâni. Dacă atunci m-am convins că nu mi le trebuie neapărat, acum mi-am spus că la așa preț aș regreta dacă nu le-aș cumpăra chiar dacă vremea poate nu îmi va oferi ocazia să le port. Și ale mele au fost! 


Cam asta a fost săptămâna mea în imagini. Aștept să îmi spuneți cum  a fost săptămâna voastră.  Nu uitați că mă găsiți și pe INSTAGRAM

Vă pup și vă urez o nouă săptămână plină de zâmbete!

 Eu mă grăbesc să ies puțin și să profit totuși de vremea frumoasă că imediat se înserează.