Week in photos 88

Ajunul Crăciunului, timp de sărbătoare, timp de petrecut alături cu cei dragi.

Cu toate că ne aflăm deja la mijlocul săptămânii, am decis să postez totuşi săptămâna 15-21 decembrie în imagini. Ultimele zile au fost bogate în amintiri frumoase şi am decis să las deoparte online-ul şi să mă bucur de fiecare clipă.

O amintire mai puţin frumoasă e cea de ieri seară. Am reuşit performanţa de a cădea pe gleznă şi m-am ales cu o frumoasă entorsă care mă va ţine la pat. Aşa că, la clasicile întrebări, "Ce-ai făcut de Crăciun? Ai mers cu colinda? Ce-ai făcut de Revelion?" voi răspunde că am avut entorsă.
Ţin morţis să pot să calc pe picior fără dificultate pe 4 ianuarie astfel că voi fi cuminte şi voi respecta întocmai indicaţiile medicului.

Revenind însă la poze, nu sunt foarte multe dar sper să vă placă!


week_in_photos_88_deebs_blog_1

#1 OOTD - potrivit pentru o zi rece de iarnă.
#2 Mi-am luat din pură curiozitate mousse de ciocolată de la Lidl Deluxe şi mi-a plăcut mult.

Fotografie5549

#3 Motiv pentru care, a doua zi, am vrut să văd cum sunt şi celălalte două sortimente: cu fructe exotice şi amarettini. Amarettini a fost extraordinar de buuuuun!

10850800_923490167668820_1885404799_n

#4 Plecasem de la ideea că vreau să găsesc un local în oraş care serveşte brownie bun. Un task extrem de dificil, parcă localurile din Cluj au ceva împotriva prăjiturii. Am găsit şi brownie, în cele din urmă, dar eu am fost atrasă şi de Oreo Cheesecake. Super yummy!

Fotografie5547

#5 Încerc să nu beau cafea şi sucuri în fiecare zi la serviciu aşa că fie aleg apa, fie ceaiul. Băusem ceai Lipton cu mandarine la o prietenă şi apoi am văzut că îl avem şi la job! Un ceai aromat, perfect pentru sezonul rece.

week_in_photos_88_deebs_blog_2

#6 Avem noi un magazin în Cluj unde putem găsi diverse produse care nu se găsesc pe rafturile  celorlalte magazine. Spre exemplu, nu găseşti ciocolată Duplo oriunde şi zău că Somersby eu n-am văzut până acum. E cidru cu pere şi e extrem dar extrem de bun!
#7 Ţinuta pentru Christmas Party-ul de la firmă. Am avut tema "Home Alone" şi cum nu mă declar neapărat fana unor astfel de pulovere tematice, am luat totul ca pe o provocare. În plus petrecerea mi-a întrecut mult aşteptările. Am colegi tare faini! :)

Fotografie5580

#8 Poveşti la o cafea şi o cană fierbinte de ceai de portocale roşii.

week_in_photos_88_deebs_blog_3
#9 Pentru că am fost cuminte, Secret Santa mi-a adus un set de produse la Baylis&Harding Royale Bouquet cu trandafiri şi caprifoi şi o pereche de cercei super drăguţi. Thank you Secret Santa!
#10 Atmosferă de sărbătoare la birou. :D

Aici se termină săptămâna mea în imagini! 
La ora asta precis aţi terminat şi voi cu pregătirile şi aşteptaţi colindătorii aşa că nu pot decât să vă urez să aveţi parte de un Crăciun plin de zâmbete şi cu multă căldură în suflet.
Vă pup şi vă îmbrăţişez!