Beauty Bloggers Meeting Cluj | Editie Aniversara

Servus lume faina, 

Nu cu mult timp in urma, Anca de la All made up impreuna cu Julia Hasch  si cu Gabriela Popescu, anuntau data intalnirii anuale a bloggeritelor de beauty si fashion din Cluj.
Personal nu consider ca ma incadrez strict intr-una din aceste nise ci mai degraba oscilez in functie de dispozitie.

Nu stiu cum se face, cum nu se face dar intalnirea noastra e deja traditie asa ca a 5-a editie a fost sarbatorita pe masura cu un tort foarte bun de la La Bonboniere.
M-am bucurat mult ca le-am revazut pe fete si ca am cunoscut si bloggerite mai noi dar foarte determinate sa isi transforme blogul intr-un mic business.
Avand un job stabil in domeniul marketingului, doresc ca acesta sa fie in continuare principala mea sursa de venit iar blogul sa ramana o pasiune. Am scris ocazional advertoriale, am avut colaborari cu diverse branduri carora le multumesc pentru incredere insa momentan sunt in acel punct in care imi doresc sa ma focusez strict pe partea profesionala.
Cu toate acestea, am ascultat cu interes discutiile fetelor si experientele reusite ale unor bloggerite precum Madalina Merca sau Sandra Bendre care au reusit sa isi cladeasca o imagine si sa isi transforme blogul intr-o afacere.

1AS


Revenind insa la intalnirea cu pricina, m-am bucurat sa gasesc alte subiecte comune de discutie in afara temei centrale asa ca am stat la taclale cu Sandra Bendre, Manases Andrea si Diana Cosma despre aparatul dentar si despre greutatile cu care te confrunti cand ai un ten gras mai mereu predispus catre acnee.

Am vorbit despre pisici cu Iguanitza, Roxi de la Beauty and the cat si cu Irina de la Coffentropy si am vorbit mult despre job-uri cu Carmen Bota si Romina Talpos.
Dupa ce am savurat tortul si am baut un pahar de sampanie in cinstea aniversarii de 5 ani, s-a trecut la impartit cadouri din partea sponsorilor.

Ca in fiecare an, ai impresia ca vine Mos Craciun cand vezi ca numarul plaselor de la picioarele tale tot creste.


A photo posted by Andreea Goia (@andreea_goia) on

Am fost extrem de incantata de produsele de la Oriflame, de cele de la Himalaya Herbels, Melkior, Elf si bineinteles Solaris si Bioderma.


A photo posted by Andreea Goia (@andreea_goia) on

A photo posted by Andreea Goia (@andreea_goia) on

A photo posted by Andreea Goia (@andreea_goia) on


A fost o editie reusita iar pentru asta spun un multumesc atat gazdelor cat si sponsorilor ( Farmec, Melkior, Himalaya, Henkel, Solaris, ELF, Bioderma, Oriflame, Anstasia Beverly Hills, 7th Heaven, Elmiplant, Atlantica , B.U. si sper sa ne revedem si catre finalul acestui an intr-o formula similara.