Treceți la conținutul principal

Week in photos 95

Seara bună,

Abia la ceas de seară mă mobilizez să scriu postarea de faţă. Asta pentru că atunci când vezi cât de plăcut e afară parcă ultimul lucru pe care ţi-l doreşti e să stai în casă. Tot weekendul am fost într-o plimbare continuă şi zău că aşa aş ţine-o şi în timpul săptămânii după programul de la serviciu dacă nu aş mai avea şi alte cele de făcut.
Precum e bloggingul. 
Cu toate că nu postez atât de des precum mi-aş dori, nu pot să mă despart de micul meu spaţiu virtual şi de a lui comunitate.
Uite că am ajuns la postarea cu numărul 95 şi zău că mă văd scriind genul acesta de postări şi dupa 150 încolo. Observ că e una dintre cele mai apreciate postări iar asta înseamnă că sunt pe aceiaşi lungime de undă cu voi căci  o scriu cu super mult drag.

Las însă uşorul ton melancolico-sentimental şi vă arăt cum a decurs săptămâna de care ne-am despărţit de curând:

Fotografie5853

#1 Mi-am început săptămâna cu o cană de ceai verde savurat la serviciu. Nu ştiu ce are şi ce nu are dar mi-a dat energia de care aveam mare nevoie. Puţin mai multă decât am cerut, să fiu sinceră! 

week_in_photos_95_1_deebs_blog

#2 Sunt o pofticioasă! Nu mă pot abţine atunci când mi se face poftă de ceva. Am învăţat însă să nu consum fix atunci când îmi trebuie ci să aştept o zi sau două pentru că pofta scade-n intensitate dar nu dispare. Îmi iese câteodată. Am vrut papanaşi şi după vreo două zile mi-am luat.
#3 Am plasat o comandă pe Kurtmann.ro profitând de reduceri. Puteţi vedea aici ce mi-am luat.

week_in_photos_95_2_deebs_blog

#4 Cum loţiunea de la Ivatherm a cam făcut ravagii pe tenul meu, mi-am luat noua loţiune de la Garnier şi deja observ schimbări în bine. Sunt tare curioasă cum mă împac cu ea pe termen lung.
#5 Strongbow şi căpşuni, numai bune pentru o seară a fetelor şi nişte amintiri de depănat.

week_in_photos_95_3_deebs_blog

#6 Cu greu mă abţin să nu port colierul ăsta zilnic. E atât de colorat încât mă binedispune instant. 
#7 Am băut primul mango, passion fruit blended juice pe anul ăsta. La terasă. Pot declara sezonul cald început.

week_in_photos_95_4_deebs_blog

#8 & #9 M-am lăsat convinsă să merg la Fast and Furious 7 în contextul în care n-am văzut nici unul dintre cele 6. Nu aveam mari aşteptări dar am râs cu multă poftă şi am vărsat o lacrimă la final.

week_in_photos_95_5_deebs_blog

#9 Dacă îți place atât de mult cornetul și vrei totuși 2 cupe de înghețată, cu fistic și cu ciocolată, de ce să nu spui să le pună în cornete diferite și să mănânci din amândouă în plin centru sub privirile oamenilor care puteau exclama liniștiți: Ce copil mare!
#10 V-am spus că a fost cald la Cluj și că n-am putut sta în casă. Așa că am ieșit la terasă.

Fotografie5896

#11 Şi a venit mult aşteptata comandă Yves Rocher. Tot îmi place! După ce fac poze produselor le public într-o postare pe blog.

Cam la asta se rezumă săptămâna mea în imagini! 
Ce-mi puteţi spune despre a voastră?
Aşteptaţi mini-vacanţa de 1 mai?





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Review: Bioderma sau brandul derma-cosmetic minune

Îmi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultima perioadă. Am finalizat toate proiectele iar astăzi, în prima zi de sesiune, am scăpat de cel mai dificil examen. Aşadar e zi de relaxare şi cu acest prilej am decis să scriu despre produsele Bioderma pe care le folosesc şi cum mi-au îmbunănăţit ele calitatea tenului. Îmi voi permite să laud acest brand căci până în prezent e singurul care nu m-a dezamăgit. Înainte să încep să scriu despre ele trebuie să vă spun câteva cuvinte despre tenul meu. În urma măsurării nivelului sebumului cu un aparat numit Sebufix (procedeu desfăşurat într-un cabinet dermatologic bineînţeles) am fost informată că am un tengras aşadar cu o intensă activitate a glandelor sebacee. Sebumul reprezintă un mediu propice pentru dezvoltarea acneei iar de aici ştiţi povestea.



Bioderma Sebium Gel Spumant

În momentul când medicul dermatolog mi-a recomandat acest produs deja aveam în minte toate review-urile mai puţin pozitive pe care le-am citit de-a lungul timpului în…

Cumparaturi de la reduceri: Zara | Bershka si altele

Servus lume draga, Sfarsitul lunii ianuarie nu inseamna doar finalul primei luni din an ci si incheierea perioadei reducerilor. Daca nu ati avut ocazia sa mergeti prin magazine mai aveti o sansa, acum fiind reducerile finale de pana la 70%. Ca in fiecare an, profit de reduceri si imi caut imbracaminte si incaltaminte care sa fie purtabila si in sezonul urmator, in cazul de fata, primavara. De cele mai multe ori gasesc produse la preturi modice si cu sinceritate va spun ca marea parte a garderobei mele e alcatuita din haine la reducere. Motivul este unul cat se poate de simplu: economisesc multi bani si invat ca banii se cheltuie cu cap.Asta nu inseamna ca daca am neaparat nevoie de un produs nu mi-l cumpar daca e la pret intreg. Sunt si momente in care imi fac moftul sau necesitatea insa prefer sa fac cumparaturi mai mari in perioada reducerilor. O sa va arat ce mi-am luat in ultimele 2 saptamani si voi scrie pretul lor initial acolo unde imi amintesc, urmand ca la sfarsit sa facem un …

Review Bioderma Sebium Ser

Buna fetelor! Daca ieri a fost o zi de relaxare de astazi incepem pregatirile pentru Paste. Am luat o mica pauza si am decis sa va spun parerea despre serul de la Bioderma. Eram tare curioasa sa vad alte blogger-ite ce parere au despre el insa am constatat ca review-urile la acest produs lipsesc cu desavarsire ..Cu aproape două luni în urmă, într-o postare week in photos, vă spuneam că mi-am cumpărat serul de la Bioderma şi că de îndată ce voi considera că mi-am format o opinie despre el îi voi face un review. După circa 7 săptămâni de la prima utilizare îmi pot spune, în sfârşit, părerea despre acest produs destinat persoanelor cu ten gras cu imperfecţiuni persistente (pete post-acnee) L-am adăugat rutinei formată, printre altele, din gelul spumant şi lotiunea micelară din aceiaşi gamă Bioderma Sebium, produse cărora le-am făcut un review aici -  Bioderma sau brandul cosmetic minune Ce spune producătorul despre acest ser?
• Sebium Ser, este un ser concentrat cu efect keratolitic care …