Experienta mea cu HM online + Alte cumparaturi

Hey you all,

Cred că este deja ultra cunoscut faptul că în sfârşit putem face cumpărături online la H&M şi cum am testat servicul furnizat de Stradivarius, Berhska şi Pull and Bear, am vrut să văd ce experienţă voi avea cu unul dintre magazinele mele favorite în ultima perioadă.

Citind pe ici pe colo că au fost probleme cu unele colete, că a întârziat comanda, că cei de la H&M nu răspund la telefon, am ales ca metodă de plată, plata la livrare.
În acest fel, dacă întâmpinam probleme, aveam consolarea că nu mi-am pierdut timpul dând telefoane şi mai ales că nu mi-am pierdut bănuţii.

Am plasat comanda pe 7 aprilie astfel că am profitat de varianta cu transport gratuit.


h&m comanda deebs blog

Comanda a ajuns la Cargus pe 15 aprilie şi eu am primit-o pe 16.
Şi uite aşa nu am întâmpinat nici un fel de problemă 


hm_comanda_online_deebs_blog

Comanda plasată este una mică, mi-am luat strict ce nu am găsit în magazin.
Dacă în privinţa fustei nu am avut emoţii, cu salopeta lucrurile stau altfel. Fiind înaltă mă gândeam dacă 36-ul mi-ar veni bine. Oare mi s-ar potrivi mai bine un 38? Dar dacă e prea largă? Şi guide size-ul nu mi se deschidea aşa că am căutat eu ceva pe net şi am estimat că sunt şanse ca mărimea 36 să mi se potrivească.

Am răsuflat uşurată când le-am probat pe amândouă şi pentru salopetă deja am decis că o port de 1 mai dacă vremea permite. Şi dacă nu, mai amânăm puţin momentul. Ziceţi voi că nu ar arăta bine cu botine negre, geacă de piele şi o pălărie drăguţă?

În plus, săptămâna aceasta Kurtmann.ro a venit cu reduceri de 80% aşa că am profitat şi am făcut mici cumpărături. 

Mi-am luat o eşarfă Zara potrivită pentru zilele reci (7,98 RON) o pereche de cercei boho chic Pull and Bear perfecţi pentru ţinutele de festival (3,98 RON) şi 2 x slip Pull and Bear că tot vine vara. (4,98 RON perechea)


kurtmann_deebs_blog
Fotografie5888


Tot din categoria noutăţi fac parte şi:


outlet_deebs_blog

haul_deebs_blog

Am tot scris pe blog că îmi place să cotrobăi magazinele în căutare de lucruri drăguţe la preţuri modice. Că vorbim de reducerile din mall-uri, din magazinele online, din outlet-uri sau SH-uri, am o mare satisfacţie când găsesc ce vreau la preţuri mai mult decât decente.
Aşa am găsit tricoul kaki din chiffon, de la Zara, la doar 25 RON şi colierul multicolor la 20 RON.
Nu ocolesc nici sectorul dedicat hainelor pentru bărbaţi. Îmi trebuia un maieu gri, cât mai decupat pe lateral şi l-am găsit pe Bershka online. La femei costa 80 RON iar la bărbaţi 30. Am ales varianta S de la bărbaţi şi am pus-o în coş. 
Iubesc încăltămintea sport! Şi cum mă plimbam eu prin oraşul natal în vacanţa de Paşte am văzut perechea de pantofi sport negri de mai sus, extrem de versatilă şi a mea a fost. A costat undeva la 40 RON dacă bine-mi amintesc.

Şi cam atât ... deocamdată! :D

Voi ce v-aţi luat drăguţ în ultima perioadă? Aţi profitat de transportul gratuit oferit de H&M?
Şi tare mi-ar plăcea să vă citesc părerea despre cumpărăturile online, cumpărături la reduceri şi haine achiziţionate din outlet-uri şi SH-uri.

Vă pup şi aştept cu drag comentariile, opiniile voastre.
Un weekend cu mult soare!