Week in photos 95

Seara bună,

Abia la ceas de seară mă mobilizez să scriu postarea de faţă. Asta pentru că atunci când vezi cât de plăcut e afară parcă ultimul lucru pe care ţi-l doreşti e să stai în casă. Tot weekendul am fost într-o plimbare continuă şi zău că aşa aş ţine-o şi în timpul săptămânii după programul de la serviciu dacă nu aş mai avea şi alte cele de făcut.
Precum e bloggingul. 
Cu toate că nu postez atât de des precum mi-aş dori, nu pot să mă despart de micul meu spaţiu virtual şi de a lui comunitate.
Uite că am ajuns la postarea cu numărul 95 şi zău că mă văd scriind genul acesta de postări şi dupa 150 încolo. Observ că e una dintre cele mai apreciate postări iar asta înseamnă că sunt pe aceiaşi lungime de undă cu voi căci  o scriu cu super mult drag.

Las însă uşorul ton melancolico-sentimental şi vă arăt cum a decurs săptămâna de care ne-am despărţit de curând:

Fotografie5853

#1 Mi-am început săptămâna cu o cană de ceai verde savurat la serviciu. Nu ştiu ce are şi ce nu are dar mi-a dat energia de care aveam mare nevoie. Puţin mai multă decât am cerut, să fiu sinceră! 

week_in_photos_95_1_deebs_blog

#2 Sunt o pofticioasă! Nu mă pot abţine atunci când mi se face poftă de ceva. Am învăţat însă să nu consum fix atunci când îmi trebuie ci să aştept o zi sau două pentru că pofta scade-n intensitate dar nu dispare. Îmi iese câteodată. Am vrut papanaşi şi după vreo două zile mi-am luat.
#3 Am plasat o comandă pe Kurtmann.ro profitând de reduceri. Puteţi vedea aici ce mi-am luat.

week_in_photos_95_2_deebs_blog

#4 Cum loţiunea de la Ivatherm a cam făcut ravagii pe tenul meu, mi-am luat noua loţiune de la Garnier şi deja observ schimbări în bine. Sunt tare curioasă cum mă împac cu ea pe termen lung.
#5 Strongbow şi căpşuni, numai bune pentru o seară a fetelor şi nişte amintiri de depănat.

week_in_photos_95_3_deebs_blog

#6 Cu greu mă abţin să nu port colierul ăsta zilnic. E atât de colorat încât mă binedispune instant. 
#7 Am băut primul mango, passion fruit blended juice pe anul ăsta. La terasă. Pot declara sezonul cald început.

week_in_photos_95_4_deebs_blog

#8 & #9 M-am lăsat convinsă să merg la Fast and Furious 7 în contextul în care n-am văzut nici unul dintre cele 6. Nu aveam mari aşteptări dar am râs cu multă poftă şi am vărsat o lacrimă la final.

week_in_photos_95_5_deebs_blog

#9 Dacă îți place atât de mult cornetul și vrei totuși 2 cupe de înghețată, cu fistic și cu ciocolată, de ce să nu spui să le pună în cornete diferite și să mănânci din amândouă în plin centru sub privirile oamenilor care puteau exclama liniștiți: Ce copil mare!
#10 V-am spus că a fost cald la Cluj și că n-am putut sta în casă. Așa că am ieșit la terasă.

Fotografie5896

#11 Şi a venit mult aşteptata comandă Yves Rocher. Tot îmi place! După ce fac poze produselor le public într-o postare pe blog.

Cam la asta se rezumă săptămâna mea în imagini! 
Ce-mi puteţi spune despre a voastră?
Aşteptaţi mini-vacanţa de 1 mai?