Week in photos 9




#1 Am început săptămâna având o ojă de culoarea burgundy pe unghii.
#2 Miercuri seara am mers la Demmers Teehaus cu Iguanitza. Am băut un delicios ceai de portocale roşii şi am mai povestit una alta.
#3 Să înveţi la 12 noaptea nu e amuzant dar e necesar. Câteodată.
#4 Palton nou.
#5 Unul dintre profesorii mei organizează aproape în fiecare săptămână o tombolă, un concurs la care poţi câştiga o carte. Tot ceea ce trebuie să faci e să-ţi scrii numele pe o foaie şi cu puţin noroc îţi va extrage numele. Şi am avut! Am câştigat o carte interesantă despre căsătoria în Transilvania.
#6 Am gustat Mountain Dew Wild Berry şi îmi place!
#7 Am venit acasă în weekend! Ea-i bătrâna mea de 11 ani, Tiki. E o păpuşă!
#8 Puţină relaxare după o săptămână încărcată. Cititul revistelor de modă şi machiaj e întotdeauna o activitate plăcută. De asemenea, am primit un voucher de la Takko prin care beneficiez de reducere între 15 şi 30% dacă cumpăr ceva din magazinele lor săptămâna viitoare.

EN
#1 Started the week with burgundy on my nails.
#2 Wednesday evening I went to Demmers Teehaus with Iguanitza. Drank a delicious red orange tea and enjoyed some girly talking.
#3 Studying at 12 AM isn't fun but neccesary. Sometimes.
#4 New coat.
#5 One of my teachers organize almost every week a contest where you can win a book. All you have to do is to write your name on a paper and if you have some luck he will choose your name. And I had! Won a interesting book about Transylvanian marriage.
#6 Tasted Mountain Dew Wild Berry and I quite like it!
#7 Went home for the weekend! She's my 11 years old cat, Tiki. Such a doll!
#8 Relaxing a bit after quite a busy week. Reading fashion and make-up related magazines is always fun.  Also got a Takko voucher and I think this time I'm gonna use it. I've 15-30% off if I buy something next week.