Week in photos 13

În ciuda faptului că a trecut abia o săptămână din sesiune şi că mai urmează câteva bătăi de cap m-am mobilizat puţin şi am scris această postare. E primul Week in photos din 2013 si culmea e al 13-lea de când am început şirul unor astfel de postări. În fapt e mai mult, e 1 week and a half in photos căci unele poze le-am făcut către finalul săptămânii trecute.

I dislike the exam period and I can't wait to be over so I can blog more often. Until then, here it is my week in photos or I rather say my week and a half in photos. 1st week in photos post in 2013 and coincidence or not is week nr 13.





#1. Că e vară, că e iarnă mi-am făcut un obicei din consumarea săptămânală a unei salate de fructe. Ştiu, ar trebui şi mai des dar mă consolez cu ideea că încerc să mânânc zilnic câte un fruct, două. 
#2. Dintotdeauna am avut probleme cu buzele uscate însă iarna e un adevărat coşmar. Nici un lipbalm nu reuşeşte să le hidrateze aşa cum trebuie astfel că că recurg la miere şi zahăr iar rezultatele nu întârzie să apară. Mi-ar plăcea însă să găsesc acel balsam de buze minune pe care să îl ţin tot timpul în geantă şi să îl folosesc la nevoie. Din păcate lip smacker-ul cu aromă de cola e pe gata iar cele de la Nivea, oricât de lăudate ar fi, nu mi se potrivesc. O sa incerc de la Himalaya.
#3. Yummy, ton stropit cu puţină lămâie, cartofi fierţi, caşcaval şi porumb. Ador combinaţia asta!
#4. Sesiunea m-a prins cu o totală lipsă de creativitate. Mi-a luat 3 zile să scot un articol după un interviu realizat la începutul anului dar am reuşit să îl finalizez totuşi la timp.
#5. La câtă reclamă gratuită le-am făcut celor de la Müller ar face bine să-mi trimită un bax de produse! Am descoperit un nou deliciu şi anume orez cu lapte si strudel cu mere. E absolut divin!
#6. N-am fost niciodată fana ojelor Golden Rose dar vişiniul acesta e absolut superb. A fost aplicat într-un sigur strat şi încă rezistă după mai bine de 4 zile.  Sunt extrem de surprinsă.
#7. Prăjitura cu brânză dulce ca a mamei nu se găseşte nicăieri. Unde mai pui că a făcut-o cu blat de ciocolată, delicioasă!
#8. Să continuăm cu prăjituri. Minunatul tortuleţ cu iniţiala mea a fost şi el delicios. Printre cele mai bune deserturi.
#9. Happy me! Şi buze hidratate, că tot vorbeam de miere şi zahăr.
#10. Una dintre noile achiziţii. Iubesc acest colier de la Chicnova. Curând sper să postez un collective haul căci am strâns câteva lucruşoare în ultimul timp.

EN

#1 I usually eat fruit salad every week. I know I should do it more often but I comfort myself with the fact I'm eating a fruit everyday.
#2 I always had problems with cracked lips but during winter it becomes an nightmare. There is no perfect lipbalm to solve this issue so I use sugar and honey and the results are amazing. I wish I could find the perfect lipbalm to carry it in my purse and unfortunately my Coca-Cola lip smacker is almost empty and the Nivea lipbalm no matter how great many people consider them, they do nothing for my lips.
#3 Dellicious lunch. Tuna with lemon, boiled potatoes, cheese and sweet corn.
#4 I had to transcribe an interview and then make an article but inspiration decided to broke up with me so it took me 3 days to finally be able to write the article. The good thing is I made it in time.
#5 I know, I wrote so many times about Müller that the company should give me products for free. I discovered something dellicious milk rice with apple strudel. Yummy! Is divine!
#6 I've never been a fan of Golden Rose nailpolish but this dark red is amazing. Can't believe I applied it in only one shade and it still look good on my nails. So surprised.
#7  Mum's cheese cake is so delicious. Not to mention the chocolate cake batter.
#8 Cake again. This one was bought but this doesn't mean it wasn't delicious. Actually it was one the best cakes I've eaten in a while.
#9 Happy me! And hydrated lips thanks to sugar and honey!
#10 New on my jewellery box. I love this necklace from Chicnova and hopefully soon I will post a collective haul because I've some new things to share you.