Week in photos 16

S-au dus cele două săptămâni de vacanţă şi sincer abia aştept să ajung la Cluj, să vizitez cafenele şi localuri noi, să mă pierd printre oameni, să-mi revăd prietenii, să colind magazinele. Mi-era dor! - Glad my holiday is over. Can't wait to go back to Cluj to go to new pubs, to see my friends, to go shopping. I missed it!

Fiind acasă mi-am petrecut majoritatea timpului liber citind, urmărind seriale şi bineînţeles mâncând.
Când am sortat pozele pentru această postare am realizat că majoritatea sunt cu şi despre mâncare. - I spent my holiday watching TV series, reading books and eating. As you can see almost all my photos are about food.


#1 Mi-am început vacanţa citind şi savurând un ceai de fructe. În ultimul timp nu am uitat să port şi ochelarii pentru citit. - Started my holiday drinking hot tea and reading a book. I also started wearing my glasses again. I should do it more often.
#2 Deşi nu-mi plac morcovii mi s-a făcut poftă de o salată de măr cu morcov şi nişte biscuiţi simpli. Şi un pahar de suc de portocale. Mi-a dat energie pentru întreaga zi.  - I don't like carrots but I felt the need to eat carrot and apple salad and some biscuits. Plus some orange juice. It gave me energy for the whole day.
#3 Mi-am cumpărat o ojă de la Farmasi a cărei culoare nu m-a încântat în magazin dar cum nu aveam nici o ojă de culoarea asta am zis să o cumpăr, poate arată mai bine pe unghii. Nu e prea ok. - Bought a new nail polish but I don't like it that much. I honestly don't know why I bought it, I guess I thought it will look better on my nails.
#4  Pisica mea bătrână care simte când mă trezesc şi miaună să-i deschid uşa. Adesea stau şi-mi verific mailul, facebookul, blogul şi abia apoi mă ridic din pat deci practic nu fac zgomot. Degeaba, Tiki simte şi începe tura de mieunat. - My old cat knows when I wake and starts miewing until I let her in my room. I usually stay in bed and check mail, facebook and blog on my phone and only after I get out of bed and do my morning routine but I guess she knows I'm awake.
#5 Sunt o mare fană a Germaniei. Le iubesc cultura, le iubesc istoria contemporană şi muzica şi le iubesc capitala. Bine,bine le iubesc şi limba dar mai mult decât să înţeleg câteva fraze simple cât să mă descurc în ţara lor nu ştiu. Acesta e micul meu colţişor dedicat ei iar în spate sunt câteva CD-uri şi DVD-uri cu o formaţie germană pe care am îndrăgit-o în adolescenţă. S-a strecurat pe acolo şi o mică amintire din Viena. 
- I am a big fan of Germany. I love their culture, I love their contemporary history, their music and their capital. Well, I also love their language but I confess all I know are some words which help me to not get lost in their country if I can't find someone who speaks English. This is my little corner dedicated to this country and behind are some CDs and DVDs with a german band I used to like in my teenage period. There is also smth I brought from Vienna.
#6  Iubesc jeleurile de orice fel iar acum am poftit la nişte jeleuri acrişoare rău dar bune. - I love jelly sweets but this time I bought sour sticks! They were yummy.


#7 Am trecut pe la Lidl şi Kaufland şi mi-am cumpărat câteva bunătăţi care mi-au atras atenţia. Ciocolata cu alune întregi a ajuns printre preferatele mele iar sucul cu pulpă de Aloe vera şi struguri m-a cucerit. - I went grocery store and of course I could not leave the place without some stuff that caught my attention. Started loving chocolate with whole nuts (I'm not a big fan of them) and bought aloe vera and grapes juice for the first time. I love it.
#8 Am renunţat pentru puţin timp la Müller şi mi-am cumpărat un iaurt cu piure din fructul pasiunii. Delicios. 
- As you know, I'm a huge fan of Müller yoghurt but this time I bought another brand. Love this yoghurt with passion fruit puree. Delicious.
#9 Prânzul de ieri: cartofi şi ciuperci fierte cu o cantitate imensă de salată de varză. - Yesterday's lunch: boiled potatoes and mushrooms with cabagge salad.
#10 De când am aflat că Retin A nu se va mai găsi în farmacii l-am căutat în tot oraşul şi l-am găsit. Mi-aş fi luat mai multe însă toate expirau în iulie. Cu această ocazie am găsit şi fondul de ten de la Vichy la 73,5 RON în farmaciile Dona, luat cu card de fidelitate. O afacere bună ţinând cont că preţul lui variază între 85, + 90 RON.  - Bought Retin A and a new foundation, Vichy Dermablend.
#11 Clădirea mea preferată din oraşul natal, clădirea prefecturii. - My favourite building from my hometown, the prefecture building.
#12  Ieri am făcut gogoşi cu mama. Nu-mi amintesc ultima dată când am mâncat gogoşi făcuţi în casă dar cu siguranţă a fost cu mai mult de 4 ani în urmă. - Made donuts yesterday with my mother. Don't remember the last time I ate homemade donuts but for sure it was more than 4 years ago.