Week in photos 17

Doar eu am impresia că timpul trece mult mai repede? Îmi vine greu a crede că a trecut deja jumătate de lună de când am început facultatea, că imediat e mijloc de martie. Parcă ieri era ianuarie. A nu se înţelege greşit, nu vreau iarnă, nu îmi doresc zăpadă ci dimpotrivă, zile cât mai călduroase cu cât mai multe zâmbete.
Apropo, cum aţi petrecut ziua de 8 martie? Sper că v-ati distrat, gagici! Şi dacă săptămâna trecută nu am reuşit să scriu o postare "week in photos", aceasta va conţine mai multe poze.



#1 De ceva vreme mi-a fost lăudată o cafenea din Cluj, Cafenoar, localizată pe str. Ferdinand, aproape de Meli Melo, aşa că am decis să încerc şi acest local. Fiind la etaj, acesta e unul din cadrele pe care le poţi admira în ce timp ce îţi savurezi cafeaua. Pe mine m-a cucerit!
#2 Rămânând la subiectul Cafenoar, am optat pentru o ciocolată caldă albă şi zău că nu-mi venea să părăsesc localul. Decor drăguţ iar muzica era pe gustul meu: piese pop-rock, electro dar şi câteva comerciale. 
#3 Am scris într-o postare anterioară că-mi place să mă plimb în Parcul Central. Văzând că e frumos afară am decis să fac şi nişte poze. Dar ce să vezi, era 5 minute soare, alte 10 innorat si un vânt ce-ţi tăia răsuflarea. Aşa că-n mai toate pozele în care am aşteptat după soare mă strâmb sau să fac ochii mici. 
#4 Mi-era dor de centrul vechi al Clujului şi de localul meu preferat, Bistro Viena. Aşa că am avut grijă să ajung acolo de două ori şi să savurez produse cu specific austriac. 




#5 şi #6  Ca să nu mă prindă astenia de primăvară am început să consum din ce în ce mai multe fructe şi dimineaţa încerc să-mi introduc în meniu cerealele cu iaurt. Iar cele cumpărate de la Lidl sunt delicioase.
#7 Un mic popas în Piaţa Unirii.
#8 Workshop Pasagera.  Avem atât de multe de învăţat de la ea. Dacă înainte îi urmăream ocazional blogul, de acum încolo nu o să mai ratez nici o postare. Ah şi sper să primesc curând pozele de la Raluca. În fapt poate şi vede postarea. 



#9 Plimbare în Parcul Central
#10 Zambilele sunt unele dintre florile mele preferate, locul fiindu-le luat doar de lalele, faţă de care am dezvoltat recent o mică obsesie. Mi se par superbe.
#11 Mărţişor şi bucheţel de ghiocei.
#12 Deşi nu sunt acasă, mama nu s-a putut răbda şi mi-a trimis un mic cadou de 1 martie. De când sunt studentă în fiecare an, pe lângă mărţişor, ghiocei şi ceva dulce îmi scrie câte o felicitare pe care o umple cu cele mai oneste gânduri. O iubesc!
#13 Am trecut şi pe la Demmers Teehaus, un alt local drag mie. Mi-am luat un ceai roşu, Hawaii Cocktail cu o amestec de coacăze, ananas, papaya ,mango,  măceşe şi lista continuă. Cert e că aroma e unică şi că mi-a plăcut tare mult. Cât priveşte prăjitura, nu mă dau în vânt după prune sau nuci dar a fost delicioasă.
#14 Am început să citesc cartea lui Bobbi Brown - Makeup manual. Super interesantă, o recomand cu căldură.

EN : Foreign readers, please use google translate located in the sidebar. Thank you!