Ce produse de hidratare folosesc iarna aceasta:


Anul acesta iarna si-a intrat rapid in drepturi si imi permit sa spun asta deoarece preferam sa astepte macar pana in 1 decembrie ca sa isi faca de cap in mod legal. Intr-unele zone ale tarii ninge sau a nins iar la Cluj e doar frig. Ni s-au oferit si noua cativa fulgi la inceputul saptamanii dar nimic semnificativ. Este vreme, spun eu.
Deocamdata insa trebuie sa facem fata frigului si nevoile privind ingrijirea pielii se schimba. Atat tenul cat si pielea corpului solicita o ingrijire speciala in sezonul rece astfel ca aceasta postare o dedic 'arsenalului' meu pentru acest inceput de iarna:

 


Ten:

  • Lotiune micelara Bioderma Sensibio H2O - Daca pe parcursul anului tenul imi este gras, in timpul sezonului rece ma confrunt cu portiuni uscate in jurul barbiei, nasului si buzelor si tenul devine si mai mofturos si mai sensibil.
  • Ivatherm Crema pentru ten gras cu tendinta acneica, piele sensibila - Folosesc aceasta crema de mai bine de 1 an si jumatate, mi se pare perfecta pentru tenul meu. Review aici. Iarna o folosesc cu predilectie in zonele grase ale tenului: zona T, obraji.
  • Unguent cu extract de galbenele - nelipsit in sezonul rece. Il folosesc cu succes iarna, aplicandu-l seara pe portiunile uscate ale tenului cat si pe buze.
  • Aslavital Pudra de argila pentru tratamente cosmetice - Imi reiau obiceiul de a-mi face 1 data pe saptamana o masca cu argila. Recomand acesta pudra de la Farmec :)
  • Nivea Lip Butter Raspberry Rose - De cand l-am primit la intalnirea bloggeritelor nu ma mai pot deslipi de el. Miroase divin, iti vine sa il mananci nu alta, ofera un luciu dragut insa hidratarea nu este maxima. :(
  • Oxyance Rich Lip Balm - despre care am tot scris pe blog si care e aproape pe terminate. Dar il voi reachiziona caci e unul dintre cele mai bune balsamuri incercate. Hidrateaza foarte bine.



Corp:

  • Nivea Supreme Touch Cream Shower- Iarna prefer gelurile de dus crema iar acesta miroase absolut divin.
  • Ivatherm crema hidratanta pentru corp, piele sensibila - Miros placut, hidratare optima, se absoarbe usor si imi place tare mult ca nu are o textura lichida astfel ca nu apar probleme cu dozajul cantitatii si nu murdaresc capacelul. :D
  • Elmiplant Crema nutritiva pentru maini cu avocado si unt de shea -Miros foarte placut, adesea dupa ce o folosesc imi tot miros mainile,  catifeleaza pielea si se absoarbe usor. 
  • Titania Crema hidratanta pentru picioare - Aceasta crema o folosesc de ceva vreme buna, nu este noua in rutina de ingrijire si pentru ca este pe terminate si mi-a placut tare mult, o sa mi-o cumpar din nou. Nu se asoarbe la fel de usor ca alte creme insa hidrateaza bine. Putem sa ne luam la revedere de la picioare uscate cu tendinta de crapare. 


Ati folosit vreunul dintre aceste produse? Daca da, ce parere v-ati format? In plus, mi-ar placea sa stiu cum va ingrijiti voi tenul si pielea corpului in sezonul rece.  

Astept comentariile, sugestiile voastre cu mult drag! :)


Va pup si va doresc o dupa amiaza frumoasa! A mea precis va fi caci astazi Ioana de la The Treasure Chest isi lanseaza lp-ul si mergem sa o ascultam si sa o sustinem!