Week in photos 40

Din nou duminica! Insa aceasta duminica este mai speciala din doua motive: este prima zi oficiala de iarna si este ziua noastra, a romanilor.
Parada nu pot spune ca am ratat-o caci am avut ocazia sa vad repetitiile pentru 1 decembrie, ieri, la Sibiu iar focurile de artificii le voi vedea diseara la Cluj.
Am avut o saptamana plina, cu trezit dis de dimineata si culcat seara tarziu, multe deadline-uri, interviuri, proiecte, articole de scris astfel ca ideea de a-mi petrece ziua de nume la Sibiu s-a dovedit a fi cea mai buna alegere. Nu degeaba sustin de ani buni ca Sibiul e cel mai frumos oras din Romania, orasul arata absolut superb, parca mai frumos decat ultima oara cand l-am vizitat. Iar Targul de Craciun, o minunatie. Insa despre asta o sa scriu intr-o postare separat, de indata ce intru in posesia pozelor.
Adunand pozele si facand bilantul saptamanii am realizat ca aceasta postare e plina de poze cu dulciuri!  Sper sa nu va fac prea multa pofta de dulce.

1234


1. Tort raw cu nuca de nuca de cocos, ananas, nuci, curmale, roscove. L-am gustat in cadrul unui atelier numit "Deparazitare. Detoxifiere." sustinut de Meta Medicina si a fost delicios! Si numai bine mi-am impus ca de 2 ori pe an sa tin o cura de detoxifiere. Nu cred ca as putea renunta la dulciurile din comert (dovada si postarile pline de tot felul de dulciui) dar cred ca as putea consuma si mai multe fructe si legume decat o fac in prezent.
2. De cateva luni bune eram cu gandul la aceste jeleuri cu aroma de cola si cand le-am gasit, nu m-am putut abtine.
3. Trebuia sa gust si noua ciocolata Milka Bubbly.
4. Asta vreau de Craciun! 

 







5. Din categoria pulovere dragute cumparate la un pret modic. Si acest pulover m-a costat 8 lei. Iar o cititoare, Gabriella, mi-a dat o buna idee sa scriu o postare "thrift haul"             

6. Miercuri am intervievat un medic psihiatru din Cluj-Napoca. O experienta extrem de interesanta pe care o voi repeta saptamana viitoare.

7. Joi am mers la lansarea LP-ului Ioanei de la The Treasure Chest. Cred ca cu totii am ramas uimiti de cat de bine canta si cum am ajuns acasa cum fredonam  Primrose Hill pe care o puteti asculta aici :D

8. Lovely Christmas stuff.


11121314


 9. Joi am scris despre ce produce de hidratare folosesc iarna aceasta. Link aici
10. Vineri am postat giveaway-ul Firmoo. Daca va doriti o pereche de ochelari de soare / de vedere va puteti inscrie aici
11. Mic dejun. Biscuitii se incadreaza in categoria 'noutatea saptamanii'. Sunt absolut deliciosi.
12. Dulciuri cumparate de la Targul de Craciun de la Sibiu. Tot felul de prajiturele si ciocolatele absolut delicioase si un mix de susan cu migale, alune de padure, nuci, stafide. Yum!
 


13. Ca tot ziceam de fustele midi si ca imi doresc una neagra simpla. Am gasit-o! Am tot oscilat, o iau, nu o iau. Si pe moment nu m-am putut hotari. Dar acum stiu ca o vreau! Si o sa mi-o cumpar.14. Ceai de fructe si povesti interesante intr-un pub situat chiar in cetatea din Alba Iulia. Tare dragut pub-restaurantul: Pub 13. 


Cam asa s-a desfasurat saptamana mea. Ce imi puteti spune despre a voastra? :D 

Va pup si astept comentariile, sugestiile, opiniile voastre cu mult drag. 

PS: Un 1 decembrie cat mai placut va urez!