Week in photos 37

Din nou duminica! Atat de repede trece timpul ca imediat ne aflam la mijlocul lunii si odata cu asta putem incepe cantarea colindelor. Contrar faptului ca nu am avut un an prea reusit parca nici nu vreau sa se termine.  :( Nu astept zapada cat vreau in continuare vreme tomnatica. Caci din pacate pentru 30 de grade in termometru si un mango smoothie rece ca gheata trebuie sa astept mai bine de jumatate de an.

Facand rezumatul, constat ca am facut putine poze desi am avut o saptamana relativ interesanta. Cu toate acestea va las cu pozele si cu descrierea aferenta:


         De curand am devenit mare fana a ciocolatei cu menta. Imi placea si inainte dar nu intr-atat de mult cum se intampla in prezent. As consuma zilnic!



Clujul meu drag!
In fiecare marti am cursuri in cladirea centrala a Universitatii Babes-Bolyai 
si asta e privelistea de la etajul III.



Miercuri suna curierul ca am primit un pachetel de la Farmec. Si uite asa am vazut ce trebuie sa gasim in poseta fiecarei femei: o crema micuta, numai buna pentru hidratare. Mai ales ca se apropie sezonul rece!
Si e Doina, crema copilariei. Imi amintesc cu drag cum ma ridicam pe varfuri sa ajung la etajera si sa fur un strop din crema mamei. Si apoi ma mandream ca am un ten tare fin. 
Multumesc Farmec!


Joi am folosit din nou nu doar balsamul ci si masca de par de la Complex Apicol (curand review) si tare mult mi-a placut rezultatul. Se poate observa si-n poza. :)

Sambata am incercat o oja din colectia noua Farmec. 
Sunt curioasa cat imi va rezista pe unghii.



Si am profitat de weekend. 
Pe buze am purtat lip pen stick-ul de la Max Factor caruia i-am facut review aici



Si uitasem de acest lant pe care l-am primit din partea ThBoxes in urma cu circa 1 an pana cand am deschis cutia cu bijuterii si mi-a atras atentia o punguta colorata. Si acolo era. Acum precis il voi purta mai des.



Azi de dimineata am folosit una dintre aceste mostre. Sunt tare curioasa daca voi vedea ceva diferenta. O mostra imi va ajunge pentru 2-3 aplicari cred.


Si tot astazi, in loc sa citesc ce trebuie sa citesc pentru scoala, m-am gandit ca ar fi bine sa citesc altceva in timp ce imi iau micul dejun.


Cam atat pe saptamana (inca) in cauza.
La voi cum a decurs? 
Astept comentariile voastre cu drag, va pup si va urez o duminica placuta!