Week in photos 38


Din nou duminica, din nou e timpul pentru week in photos! 
Toata saptamana am asteptat cu nerabdare ziua de sambata care era marcata frumusel ca beauty bloggers cluj meetup day. M-am bucurat ca le-am revazut pe fete si ca am reusit sa stam la povesti, am cunoscut persoane noi si am avut alaturi si pr-iste. Lovely event!
Ah si am mai facut ceva toata saptamana: am consumat cam prea multe dulciuri! 
Dar mai bine va las cu pozele:




#1 Cluj - Strada in Oglinda



#2 Mango Smoothie @ Molecular Beams, un pub tare dragut deschis recent in Cluj. Thumbs up for the music! Love it!



#3 Yumyum. Guilty pleasure.



#4 Tratament de vineri seara. Sunt curioasa cat o sa mai fie disponibil pe piata Schweeppes-ul cu ananas si nuca de cocos caci eu abia acum i-am cazut victima.



#5 New boots. S-au incapatanat ele sa nu iasa-n poza ca-n realitate.



#6 Da! Iar Mueller si iar Yumyumm!



#7 Inainte de beauty bloggers meetup.


#8 Goodieeees!


#9 Nude Golden Rose Lipstick


#10 Mini apa de parfum Yves Rocher. Love these cute mini bottles!


#11 Life motto.

Sper ca ati avut parte de o saptamana frumoasa si astept comentariile, parerile, sugestiile voastre cu mult drag.
Va pup si va urez o duminica placuta!