Week in photos 42

Din nou duminica!
Si cum obisnuiesc sa ma refer fie la vremea de afara, fie la rapiditatea cu care trece timpul, nici acum nu planuiesc sa ies din aceasta 'zona de confort.' E mijloc de decembrie, ne mai despart doar 9 zile de Craciun si nu foarte multe de un nou an. :D
In Cluj, la fel ca-n orice alt oras, e forfota mare. A inceput goana dupa cadouri, mall-urile sunt pline, hipermarket-urile la fel, putin mai aerisit e centrul orasului in miez de noapte. Dar asta precis se datoreaza frigului de afara.
Saptamana de fata a fost una in care am incercat tot felul de prostioare alimentare pe care le-am si pozat si totodata saptamana in care am vizionat un film care m-a impresionat pana la lacrimi. In ultima perioada rar se intampla sa plang la un film.
Dar mai multe in pozele de mai jos:

9
56a
4


#1 Dupa o zi obositoare sa ti se aduca o prajitura poate fi una dintre cele mai dragute surprize.
#2 Zapada de decembrie. #nightwalk
#3 Atractia Targului de Craciun: Caruselul
#4 Preferatele mele sezonul acesta. Ma mai apuca cateodata sa mi se puna pata pe un anume fruct si tot pe acela sa il consum. Abia saptamana aceasta mi s-a facut pofta de clementine dar tind sa cred ca cel putin pana dupa sarbatori imi voi tot cumpara.


Untitled12
910a
14

#5 Green Cola - E drept, m-am lasat atrasa de ambalaj si de ideea de Cola Verde. Gustul in schimb nu m-a impresionat, nici ca mi s-a parut tare diferit. Din cate am inteles e un produs pur grecesc (se si vede steagul pe ambalaj) si nu contine zahar.
#6 Panettone cu ciocolata alba, fructe confiate si stafide.
#7 O saptamana plina de bauturi nesanatoase si o spun cu un mic regret. Am momente cand poftesc la toate prostiile posibile dar cu aceiasi sinceritate spun ca odata ce imi cumpar produsul respectiv stiu ca nu mi-l mai trebuie pentru o buna perioada de timp. Ultima data cand am baut Coca Cola Cherry sau Coca Cola clasic? Cu muulte luni in urma.
#8 Wearing my "heart" necklace.
#9 Cand sunt pe fuga si nu reusesc sa iau micul dejun sau e vremea pentru o gustare, optez pentru biscuitii acestia cu alune si miere. Foarte buni.


1112a
5
1314a

#10 Miercuri am vazut "Die Fremde" (Straina) - prost tradus titlul in engleza dar filmul este excelent realizat: de la firul actiunii la interpretarea rolurilor. Un film multiplu premiat, aparut in 2010, vorbeste despre dramele cauzate si-n prezent de traditiile musulmane si infimul rol al femeii in societate. Actiunea se petrece in Istanbul si Berlin. Trailer aici.
#11 Reduceri la accesorii in H&M. Sunt reduceri si la articole vestimentare insa sansele sa gasiti marimi 36-38 sunt mici.
#12 Eu mi-am luat colierul acesta cu 20 ron.
#13 In timp ce imi cautam pliculetele cu argila, am constat ca am o serie de mostre de care am si uitat.
#14 Am renuntat la cafea pentru o perioada. Testam ceaiurile. Vanilla Rooibos imi place muult! Next: Iasomie si portocale.

Saptamana voastra cum a fost? 
Astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu mult drag si va urez o duminica placuta!

Pupici