In vizita la Targul de Craciun din Sibiu


Este sezon de sarbatoare si ne apropiem cu pasi repezi de Craciun, este momentul in care ne bucuram de primii fulgi de zapada, ne entuziasmam la transformarea orasului in straie de sarbatoare si ne incalzim sufleteste cu emotii pozitive. 

81

A devenit deja o traditie ca fiecare oras sa aiba propriul targ insa unu-i Sibiul si Sibiu-i numai unul! Sa nu ma intelegeti gresit, mi-e extrem de drag Clujul si nu ma vad locuind altundeva insa Sibiul a fost si va fi orasul meu de suflet. Il consider cel mai frumos oras din tara, locul pe care l-as vizita de fiecare data cu o deosebita placere.
Observand excelenta promovare online facuta Targului de Craciun din Sibiu, mi-am spus ca tare mi-as dori sa-i trec pragul iar surpriza a venit rapid din partea unor prieteni care au propus o mica escapada intr-o zi de sambata. 

Sibiul ne-a intampinat cu un soare cu dinti si cu o vreme rece menita sa ne aminteasca de ce am venit si sa ne convinga sa poftim la un pahar de vin fiert sau punch cand se lasa seara. Pe de alta parte, Sibiul era asa cum l-am vazut in urma cu cativa ani, la fel de frumos si cochet si, cred eu, si mai deschis catre vest.
Ajunsi in Sibiu la ora pranzului am decis sa luam pranzul intr-un restaurant destul de cunoscut nu doar localnicilor cat si turistilor, Hermania. Colindele rasunau in boxele strategic amplasate, focul ardea linistit in semineu, la o masa distanta copiii primisera din partea localului borcanele cu creioane colorate si carticele de colorat numai bune sa-si dovedeasca creativitatea. Era o adevarata atmosfera de sarbatoare!




2

Si cum iarna ziua este scurta, nici nu am realizat cum a trecut timpul decat in momentul in care am privit spre fereastra si am vazut ca s-a lasat intunericul.
Am lasat atmosfera de sarbatoare de la Hermania pentru putin mai multa agitatie, multe dulciuri, vin fiert si o noua tura de colinde.
De cum am ajuns in Piata Mare am simtit spiritul sarbatorilor datorita multitudinii de casute unde exponzantii te imbiau cu diverse, mirosului de castane si vin fiert, colindatorilor si luminitelor care straluceau deasupra noastra.

9


7

6


5


Am preferat sa las pozele cu tot felul de bunatati sa vorbeasca de la sine, eu personal m-am pozitionat in fata standurilor si nu stiam ce sa imi cumpar si, mai ales, cum sa fac sa plec de acolo nu cu foarte mult zahar in organism.
M-am rezumat la un kurtoskalacs, un baton cu susan, alune, migdale, stafide si niste prajiturele deosebit de bune pe care le-am cerut la pachet. Imi pare rau ca nu am pozat standul doamnei care vindea aceste bunatati dar era asa o coada de mare!  Prajiturele costau 6 lei -100 grame si iti puteai alege ce sortimente doresti. 




Si nu puteam pleca din Sibiu fara sa am o poza in minunatul Targ! 
Am optat pentru un outfit lejer si daca anul trecut ma intrebam oare ce a fost in mintea mea sa imi cumpar acest palton, acum mi se pare ca am facut o buna alegere.

10

Va recomand sa ii treceti pragul si daca ati vizitat Targul de Craciun din Viena, spre exemplu, precis veti avea grad de comparatie. 
Din pacate Targul de Craciun din Cluj nu se ridica la inaltimea celui din Sibiu dar se observa progrese fata de anii anteriori ceea ce ma bucura nespus!  

Sunt tare curioasa: Ati vizitat Targul de Craciun din Sibiu? Daca da, ce impresie v-a lasat? Iar cele care nu ati avut ocazia sa il vedeti sper ca v-am starnit interesul cu aceasta postare.
Nu uitati ca astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu mult drag!
Pupici.