Week in photos 57


In ciuda unei vremi deloc atragatoare, a plouat si a fost destul de rece, am avut parte de niste zile tare dragute in care nu m-am suparat ca am avut de alergat dintr-o directie in alta, ca a trebuit sa ma ocup mai mult de facultate sau ca a fost necesar sa ma trezesc devreme.

Cred ca doar cand esti nevoita sa fii in mai multe directii pe parcursul unei zile, apreciezi zilele libere la adevarata lor valoare.
Nu va mai spun decat ca sper ca vremea sa se imbunatateasca, sa vina soarele si caldura! Spre exemplu astazi e cat de cat dragut afara :D


Va las cu pozele:



#1 Micul dejun de luni: croissant simplu cu gem de prune facut in casa, mar si banana.

#2 Eram in drum spre o intalnire destul de importanta cand mi-au sarit in ochi floricelele astea albastre. M-am oprit si le-am pozat.O gradina intreaga era colorata-n albastru!



#3 & #4 Vazusem bluza "Printemps a Paris" pe blogul Lizei iar cand am zarit-o in H&M am si fugit cu ea la cabina de proba. Am fost dezamagita cand am vazut ca nu se aseaza pe corp asa cum vreau in sensul ca in spate imi venea destul de larga. :( In schimb, mi s-a pus pata pe tenesii albi si am avut norocul sa prind la reducere aceste perechi si mi le-am cumparat.



#5 Cat mi-au mai placut aceste paste cu rosii uscate, broccoli, parmezan si ardei iute de la Wok'n Roll. Yumm! Desi a fost o portie mare aproape toata am mancat-o. :D



#6 Fresh de mandarine si bolul cu fulgi de ciocolata, fructe si seminte, clasicul mic dejun din ultima perioada.


#7 Da! Iar pozez flori/copaci infloriti. Nu ma pot abtine cand trec pe langa ele!
#8  Sambata, 7 AM, statia de troleu. Ora si locatia perfecta pentru o poza :)) Casual OOTD potrivit pentru o plimbare-n natura, nu departe de Cluj,  intr-o zi nu prea insorita.



#9 In the middle of nowhere we saw these little creatures! Glumesc, nu eram chiar in pustietate insa nici nu stiam in ce directie ne indreptam. Caci in cea buna in mod cert nu. Cu toate acestea, am decis sa ne aventuram putin si sa ne bucuram de natura si de aerul curat astfel ca am fost nevoiti sa trecem printre ei. :D



#10 Dupa ce am luat-o in directia gresita si ne-am plimbat vreo 2 ore in acea directie si apoi inapoi, am ajuns intr-un final la zona numita "Laguna Albastra." In pozele de pe internet parea mai atragatoare dar poate arata mai bine vara, cand e soare si cald. E un loc numai bun pentru relaxare iar in zona te poti plimba linistit admirand frumusetile naturii. Sa fi parcurs pe jos peste 15 km dus-intors? Cu siguranta. And it was worth it! Abia astept sa repet experienta si sa vizitez cat mai multe zone din jurul Clujului.



#11 Imi era atat de dor de genul acesta de biscuiti incat cand i-am vazut, am pus mana pe ei. Foarte buni!
#12 Produsele din imagine pot fi castigate de una dintre voi daca va inscrieti la concurs.


Cam atat despre saptamana mea in imagini. Sper ca v-a placut! 
Astept sa imi spuneti cum a fost a voastra?
Va pup si va urez o saptamana frumoasa, cu mult soare si cu mult spor la pregatiri pentru Paste imbinat cu la fel de multa relaxare!