Week in Photos 58

Buna fetelor!

Hristos a inviat!

In timp ce voi cititi aceasta postare eu sunt inconjurata de haine caci imi fac bagajul. Vacanta mea de Sarbatori a luat sfarsit! Peste cateva ore plec inapoi la Cluj, nu inainte de a mai da o fuga in oras pentru a ma intalni cu o buna prietena din Bucuresti care-si petrece sarbatorile la Deva. 
Asadar, vacanta mea a fost scurta dar ma bucur ca am petrecut aceste zile cu parintii si rudele si ca m-am revazut cu prieteni si foste colege de liceu.
Cat despre voi, sper ca va bucurati de compania celor dragi! Si ca aveti parte de multa relaxare! Ca nu ati exagerat cu bunatatile culinare dar ca totusi ati gustat cate putin din fiecare! :D 


In afara de asta, am avut o saptamana plina dar frumoasa.
Si printre munca si facultate am reusit sa merg la "A long way down" un film pe care vi-l recomand! Si acum astept Transcendence :D

Dar mai bine va las cu pozele si va mai povestesc una alta in descrierea lor.




#1 Prima inghetata pe anul acesta! Cum i s-a facut multa publicitate, am avut ceva asteptari. Nu pot spune ca m-a dezamagit dar nici extraordinara nu e. Voi ce parere aveti despre La Strada? Imi puteti recomanda alte sortimente care-s mai yummy?
#2  Clujul meu drag! Ca e soare, ca ploua, ca ninge, tot frumos e! 




#3 Miercuri seara am mers la "A long way down." Era de ceva vreme pe lista de filme care trebuiau vizionate si ma bucur ca am reusit sa-l vad la cinema. Am ras bine si mi s-a parut ca a durat foarte putin. M-am uitat la ceas si intradevar nu are mai mult de 100 min. (Da, imi plac filmele care dureaza mai mult!) Voi l-ati vazut?
#4 Am primit acest gel de dus de la Yves Rocher care, drept sa spun, nu m-a cucerit prin parfumul sau insa promite hidratarea, protejarea si relaxarea pielii sensibile. Sunt curioasa cat de hidratant e! Deocamdata isi asteapta randul caci mai am cateva geluri de dus incepute.

#5 Hometown!



#5 Un fel de "Bine ai venit acasa!" Cum nu am mai ajuns pe acasa din ianuarie, ai mei m-au asteptat cu dulciuri si muuuulta mancare! Asta pentru ca stiu ca au o fata extrem de mancacioasa.
#6 Mi-era dor si de batrana pisica a familiei care, de cand am venit acasa, tot la mine in camera vrea sa stea. Isn't she adorable! Toata am smotocit-o!
#7 Yummy mint chocolate!
#8 Ca imi plac lalelele v-am spus deja. Dar de hortensii n-am amintit! Ei bine si ele se numara printre florile mele preferate. 



#9 Sambata seara am gasit mogaldeata asta speriata in mijlocul strazii.  Incerca sa se lipeasca ba de un om, ba de altul, doar de doar cuiva i se face mila si o ia in brate. Si ne-a gasit pe mine si pe doua prietene. Cum ne-a fost tare mila de el si nu i-am gasit mama, una dintre prietene l-a luat acasa. Dupa ce a fost spalat si hranit nu stia daca sa doarma sau sa se joace. 

#10  Nude lips and nails for Easter. Rujul mat de la GR e printre preferatele mele iar oja de la Yves Rocher m-a surprins placut. Am aplicat-o in 2 straturi si rezista in jur la 4-5 zile.                                                                                                                       

#11 Anul acesta am sarbatorit prima zi de Paste intr-o zona frumoasa din judetul Hunedoara, Visca.  Aer curat, liniste si multa relaxare. Si 0 semnal. Asa am realizat ca am o relatie bine inchegata cu retelele de socializare :)) 


Cam atat despre saptamana mea!  

Astept sa imi spuneti cum a fost a voastra!  

Va pup!