Week in Photos 64

Incep prin a spune ca mi-a fost tare dor de scris pe blog si de impartasit cu voi ultimele noutati.
In ultimele doua saptamani a trebuit sa imi stabilesc prioritatile si sa imi organizez timpul eficient incat sa imbin obligatiile cu distractia. Daca m-ar pune cineva sa descriu ultimele zile in doua cuvinte as spune haos si nostalgie. Cu nostalgia inca ma confrunt si acum, haos-ul incepe sa fie treptat inlocuit de normalitate. E de bine!

Si va las cu pozele:



#1 N-am mai stat de ceva vreme la asa coada. Sa fi fost 100-150 de oameni in fata mea? Tot ce-i posibil. 
La ce coada? Well, pentru ca Electric Castle s-a tinut la vreo 30 de km de Cluj-Napoca, la Castelul Banffy in Bontida, lumea s-a asezat civilizat la coada in asteptarea autocarelor. In ultimele doua zile am ales insa confortul masinii ..
#2 Si-am ajuns. Hello there Electric people! 



#3 Si-am facut-o si pe asta. Am montat un cort in care am dormit doar 2 ore in 4 zile. :)) Clar, nu-i camping-ul de mine!
#4 Main Stage. Paaaaaarty!
#5  Chill zone.
#6 Obisnuiesc ca dupa fiecare vacanta/eveniment/concert la care merg sa pastrez mici amintiri: bilete, poze, bratari etc. Acum am adaugat si monedele EC adica token-urile, si pelerina de ploaie nefolosita. Direct in cutia cu amintiri.
Ce-mi pare rau e ca nu am facut mai multe poze. M-am lasat dusa de val si am uitat complet. Cat despre outfit-uri, nu stiu cum alte fete au putut purta pantaloni scurti si maieu dar eu vineri-sambata-duminica am avut 2 pulovere + geaca si evident pantaloni lungi. A fost tare frig!



#7 Dupa putine ore de somn si stres aveam nevoie de vitamine asa ca am transformat  intr-o rutina snack-ul alcatuit din fructe.
#8 V-am spus si pe pagina de Facebook c-am tras o raceala zdravana. Din fericire, ma simt mai bine dar cam asa a aratat saptamana mea: ceai, pastile si servetele. Cel mai greu imi este sa ma abtin de la inghetata.



#9 Pauza de dulce: Homemade Raffaello si ciocolata
#10 Nimic nu se compara cu capsunile din gradina de acasa!
#11 Heidi- India. Daca e cu mango, era musai sa o cumpar! Tare, tare buna!
#12  Orezul cu lapte si fructe de soc de la Muller e preferatul meu! As manca non stop!



#13 Gata si disertatia! Urmeaza sustinerea ei!
#14 Racita si fara prea multa pofta de mancare dar o iesire la pizza intr-o zi calduroasa n-am putut refuza.



#15 Plin de umbrelute colorate in Parcul Central din Cluj! Tare dragut aratau.
#16 Da, stiu, film de adolescenti dar avea un rating tare bun pe IMDb si trailer-ul m-a emotionat suficient incat sa vreau sa imi cada o lacrima si cand vizionez filmul la cinema. Zis si facut. Ce-i drept, au fost suficienti oameni maturi la film si am surprins un barbat care a lasat sa-i curga o lacrima :D


Cam atat despre activitatile ultimelor zile!
Sunt curioasa cum a fost saptamana voastra? 


Va pup si astept comentariile, sugestiile, parerile voastre cu mult drag!