Guilty Pleasure Thursday (2)

 Hello ladies!

Cu toate că am plecat azi dimineață la 7 și abia acum am ajuns acasă, mă mir că am găsit încă energia de a publica astăzi postarea. Vroiam neapărat să vă arăt ce combinație delicioasă am savurat și nu mai puteam amâna momentul.

Dacă vă place înghețata Oreo și zmeura atunci desertul de mai jos musai trebuie încercat. Eu am adăugat și niște biscuiți cu ciocolată și alune întregi și o pară dulce. Mi-a plăcut nespus de mult!

Pe viitor, în loc de înghetață m-am gândit să aleg un iaurt simplu pe care să-l pun la congelator. Am mai încercat asta în vară și chiar e ca frozen yoghurt-ul din comerț. Poți să îți faci o sumedenie de combinații delicioase și e easy breezy!

collage2

Ce ziceți?
Ați încerca această combinație super simplă dar extrem de delicioasă?