Week in Photos 75

E vreme de ploaie și miroase a toamnă. E timpul ideal pentru o cană fierbinte de ceai și o carte bună alături.
Dar nu toată săptămâna a fost așa. Dimpotrivă, am avut parte de o săptămână cu temperaturi ridicate și, dacă bine-mi amintesc, luni am îndrăznit să port sandale. Ulterior am trecut la balerini și spre sfârșitul săptămânii chiar la botine.

Și dacă săptămânile trecute m-am plâns că au fost încărcate, în mod cert n-am știut ce mă așteaptă.


week in photos_75_deeb'sblog_3

#1 Cât de buni pot fi biscuiții aceștia. Cu înghețată, cu lapte, cafea, ceai ..

week in photos_75_deeb'sblog_8

#2 Luni seara în timp ce învățam pentru examenele de a doua zi îmi tot fugea privirea către Delirium. Vroiam neapărat să aflu ce se întâmplă cu Alex și Lena. Așa că am făcut un pact cu mine: până la ora 22 învăț și după citesc Delirium. Zis și făcut. Și am terminat prima parte. 

week in photos_75_deeb'sblog_1

#3 Marți, după examenele de admitere la doctorat, am ieșit la un ceai. Mi-am ales -Cinnamoon feeling- și a fost tare bun.

week in photos_75_deeb'sblog_4

#4 Nu a fost cel mai bun brownie mai ales că a fost rece dar de poftă a mers. Încă caut în oraș un brownie care să se ridice la nivelul celui de la Quo Vadis: cald, pufos, cu migdale și alune și cu sirop de caramel și înghețată.

week in photos_75_deeb'sblog_5

#5 Miercuri am făcut și câteva cumpărături de toamnă.

week in photos_75_deeb'sblog_6

#6 și #7 Joi am avut o zi plină. După muncă am mers la lansarea unei reviste a celor din domeniul IT: Today Software Magazine. Prezentarea persoanei pentru care am mers la eveniment am înțeles-o dar anterior, un tip a avut un speech atât de tehnic încât cred că se citea pe fața mea că nu-s una de-a lor :))

week in photos_75_deeb'sblog_2

#8 Tot joi am mers și la ziua unei prietene și printre povești și pizza am băut o limonadă de pepene galben tare bună!
#9 Când afară e vreme de ploaie, am tendința să mă îmbrac în culori închise și să port ruj roșu.



Cam atât despre săptămâna mea în imagini. Vineri am băut un ceai rece Pina colada super bun dar am uitat să-l pozez iar ieri și astăzi activitățile mele s-au rezumat la câteva plimbări și citit. Vremea mohorâtă își spune cuvântul.

Mi-ar face plăcere să citesc cum a fost săptămâna voastră așa că vă aștept comentariile cu mult drag!
Vă pup, s-aveți o duminică plăcută!